نسخه چاپی

'مارادونا' دعوت فلسطینی ها را قبول كرد

عکس خبري -'مارادونا' دعوت فلسطيني ها را قبول کرد

'دیه گو مارادونا' اسطوره فوتبال آرژانتین كه هم اكنون هدایت تیم الوصل امارات را برعهده دارد، با بیان اینكه 'حقوق مردم فلسطین واضح است'، گفت: موضع من دست یابی مردم فلسطین به حقوق خود می باشد و از این موضع خود نسبت به فلسطینی ها عقب نشینی نمی كنم.

به گزارش ایرنا، تارنمای ورزشی یورو اسپورت به نقل از'مارادونا' اضافه كرد: به زودی از فلسطین دیدار می كنم و در این راستا منتظر انجام مراحل اداری برای ورود به سرزمین های اشغالی هستم.

وی افزود: دو روز قبل از 'عبدالسلام اسماعیل هنیه' عضو شورای ورزش و جوانان فلسطین برای دیدار از فلسطین دعوتنامه رسمی دریافت كردم.

به نوشته تارنمای یاد شده،'اسماعیل هنیه'پس ازپیروزی سه بریك تیم'الوصل'امارات مقابل ' المحرق' بحرین در مرحله نهایی مسابقات فوتبال باشگاههای كشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از مارادونا برای سفر به فلسطین دعوت كرد.

مارادونا دراین باره اظهارداشت: من این دعوت را قبول كردم و به زودی از فلسطین دیدن می كنم ، هركس می خواهد خشمگین شود.بشود و هركس می خواهد ناراحت شود ، ناراحت شود.

پیش از این یكی از تماشاگران الوصل امارات پس از تمرینات این تیم در ورزشگاه 'زعبیل' دبی ، 'چفیه' فلسطینی را به مارادونا اهداء كرد .

مارادونا پس از آنكه این 'چفیه' را به گردن آویخت شعار 'زنده باد فلسطین' را سر داد.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...