نسخه چاپی

كربلا قرنطینه شد

عکس خبري -کربلا قرنطينه شد

مدیر كل عتبات سازمان حج و زیارت از قرنطینه شدن شرق كربلا به دلیل وقوع انفجارات تروریستی خبر داد.

به گزارش نما، محسن نظافتی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جزئیات وقوع سه انفجار تروریستی در کربلا اظهار داشت: این حادثه در شرق کربلا رخ داده است و در حال حاضر نیز برای دستگیری عوامل این رخداد مناطق انفجاری در کربلا را به صورت قرنطینه درآمده است، براین اساس دوستان ما برای کسب اطلاعات بیشتر به این مناطق اعزام شدند، در انفجارهای قبلی نیز روال بر این بود که هر زمان چنین اتفاقاتی صورت می‌پذیرفت عبور و مرور در آن مناطق را قطع می‌کردند.

شرح ماجرا/وقوع سه انفجار تروریستی در کربلا/۱۳ شهید و ۴۰ زخمی براساس امار اولیه

شبکه خبری المیادین از وقوع سه انفجار با خودروی بمب گذاری شده در کربلای معلی خبر داد. خبرهای اولیه از شهادت ۱۳ نفر و زخمی شدن ۴۰ تن دیگر در این انفجارها حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، آمارهای اولیه در این انفجار حاکی از ۱۳ نفر شهید و ۴۰ نفر زخمی است. این سه انفجار در مناطق باب طویریج، حی الحسین، پل الضریبه (جسر الضریبة) روی داده است.

براساس رسانه‌های عراق، نیروهای امنیتی بلافاصله پس از وقوع این انفجارها، محل حادثه را به محاصره خود در آوردند و آمبولانس‌ها نیز زخمی‌های حادثه دیده را برای مداوا به بیمارستان‌های نزدیک انتقال دادند. این در انفجار‌ها در حالی روی می‌دهد که پیش از این در حمله تروریستی یک عامل انتحاری به حسینیه ای در مرکز بغداد، ۱۵ نفر شهید و ۳۵ تن دیگر زخمی شدند.

۱۳۹۳/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...