نسخه چاپی

یك زن چادری قربانی اسید پاشی اصفهان

نماینده مردم اصفهان گفت : اتفاقات اخیر اصفهان توطئه ای است كه امنیت و آرامش اصفهان را هدف قرار داده است و گروه خاصی از زنان مخاطب اسید پاش نیستند.

به گزارش نما به نقل از ایران خبر، احمد سالک با بیان اینکه در میان قربانیان اسید پاشی اصفهان یک خانم محجبه چادری وجود داشته است ، گفت : این خانم با پوشش کامل در ماشین نشسته بوده است و با توجه به این موضوع به هیچ عنوان نمی توان گفت انگیزه اسیدپاش مبارزه با بد حجابی بوده است .

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : به نظر می رسد که توطئه‌ای پشت پرده این سوء قصدها قرار دارد که اصلی‌ترین انگیزه آن، از بین بردن احساس امنیت و آرامش در اصفهان می باشد.

نماینده مردم اصفهان گفت : هنوز اطلاعات دقیقی درباره نحوه انجام این اسید پاشی ها و تعداد سوء قصد کننده ها نداریم اما از عوامل امنیتی و انتظامی انتظار داریم که هر چه سریعتر این افراد را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

وی همچنین از اصحاب رسانه درخواست کرد از لفظ زنجیره ای برای اسید پاشی های اخیر استفاده نکنند و در ادامه تاکید کرد : استفاده از لفظ زنجیره ای حس نا امنی را تشدید می کند و این انتظار را به وجود می آورد که این جریان ادامه داشته باشد در صورتیکه به جز 4 موردی که درباره آن اطلاع رسانی شد ، در چند روز اخیر شاهد هیچ سوء قصد تازه ای در اصفهان نبوده ایم و ان شاء الله که دیگر شاهد این حملات نباشیم.

۱۳۹۳/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...