نسخه چاپی

حضور معنادار فائزه هاشمی در كنار پدر در یك مراسم +تصاویر

اكبر هاشمی رفسنجانی امروز با حضور در مجتمع پردیس دانشگاه آزاد با برخی از دانشجویان‌ و اساتید حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه دیدار كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان، گذشته از نحوه هماهنگی انجام این دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد که نکات قابل تاملی را در خود دارد، حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در صدر این مجلس و در کنار پدر در حالی که رای قطعی محکومیت وی به حبس صادر شده، بسیار قابل تامل است.

4.jpg

ثب3ثب43.jpg



دادگاه تجدید نظر تهران در سال گذشته با تایید حکم دادگاه بدوی، "فائزه هاشمی رفسنجانی" را به 6 ماه زندان و 5 سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم کرد.

حال حضور فائزه در کنار آقای هاشمی رفسنجانی تامل برانگیز و حاوی پیام های سیاسی تلقی می شود.

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده هاشمی، چند روز پیش در گفت وگو با روزنامه شرق مدعی شده بود: "فائزه اصرار دارد که به زندان برود."

از سوی دیگر مدتی است زمزمه بازگشت "مهدی هاشمی" به کشور و احتمال حضور وی در دادگاه برای پاسخ گویی به اتهاماتش مطرح است.
علیزاده همچنین درباره مهدی هاشمی هم گفته بود: آیت‌الله هاشمی معتقد است و می‌گوید مهدی بی‌گناه است. من حتی به آقای هاشمی گفتم ممکن است مهدی بیاید و او را بازداشت کنند. اگر شما عکس‌العمل نشان دهید می‌گویند از بچه‌اش دفاع می‌کند، عکس‌العمل نشان ندهید می‌گویند حتما کاری کرده که پدرش هم از او دفاع نمی‌کند. آقای هاشمی گفت من که بچه نیستم این همه اجحاف شده؛ خب یکی هم نسبت به بچه من!

با توجه به ادعاهای عجیب آقای هاشمی و تصاویر منتشر شده امروز، بعید نیست او فائزه را هم بیگناه و قربانی یک توطئه بداند!

۱۳۹۱/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...