نسخه چاپی

گهواره حبابی برای خواب نوزادان+عكس

گهواره حبابی شكل و شفافی كه نوزاد را تا پنج ماهگی به سادگی به خوابی عمیق فرو برده و از ویژگهای ضدحساسیت، باكتریایی و قارچی برخوردار است، می‌تواند پایانی برای نگرانی والدین مضطربی باشد كه بتازگی صاحب فرزند شده‌اند.

به گزارش مهر، گهواره حبابی شکل و شفافی که نوزاد را تا پنج ماهگی به سادگی به خوابی عمیق فرو برده و از ویژگهای ضدحساسیت، باکتریایی و قارچی برخوردار است، می‌تواند پایانی برای نگرانی والدین مضطربی باشد که بتازگی صاحب فرزند شده‌اند.

تاکنون محصولات بیشماری در بازار به وجود آمده و این وعده را به والدین داده تا به این خواب راحت و استراحت چند دقیقه ای دست یابند، به زودی یک دستگاه دیگر به این محصولات افزوده می شود؛ تختخواب کاسه ای شکل که خواب را با تکانهای آرام برای نوزاد به همراه می آورد. این تختخواب شفاف می تواند به هر جهتی تا 17 درجه حرکت کند اما هربار به علت وزن 15 کیلویی مرکز کاسه به جایگاه خود باز می گردد.

172355_234.jpg



تشک این تخت خواب دربرگیرنده یک لایه پوسته گندم است که گفته می شود به علت ماهیت آنتی باکتریال، ضد حساسیت و ضد قارچ آن برای نوزاد ایده آل است. این تشک دارای لایه های محافظ و در مقابل ضربه و بو نیز مقاوم است گفته می شود که این احساس را در نوزاد فراهم می کند که گویی روی یک ابر خوابیده است.

۱۳۹۱/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...