نسخه چاپی

نرخ آپارتمان‌های كمتر از 70 متر

متقاضیان بازار مسكن كه در یكسال اخیر تمایلی نسبت به خرید و فروش از خود نشان نداده بودند در دوماه گذشته مراجعه بیشتری به بنگاه‌های املاك برای خرید خانه مناسب داشتند. در واقع ركود بازار مسكن موجب شد كه برخی از متقاضیان با پس انداز كمتر وارد بازار شوند تا آپارتمانی با قیمت مناسب از فروشندگان پول لازم خریداری كنند.

به گزارش نما ، براین اساس، رکود بازار مسکن موجب شده که فروشندگان زیادی هم در بازار نباشند و فقط آن دسته از مالکان که نیاز به پول خرید مسکن دارند، وارد بازار شوند به همین جهت فرصت خوبی برای خریداران آپارتمان است تا واحد مناسب را خریداری کنند.

گزارش های میدانی حاکی از آن است که تداوم رکود موجب شده در ماه‌های اخیر متقاضیان بیشتری برای خرید مسکن به بنگاه‌ها مراجعه کنند که همین امر رونق کمی به بنگاه های املاک داده است اما در نهایت بازهم رکود عمیقی بر بازار مسکن حکمفرماست که آینده این بازار را با ابهام روبرو می‌کند.

در واقع رکود بازار مسکن موجب شده که سرمایه گذاران کمتری وارد بازار شوند و ساخت و سازها کاهش پیدا کند که این شرایط می‌تواند در آینده نزدیک فاصله بیشتری را بین عرضه و تقاضای مسکن ایجاد کند.

در حال حاضر، فعالان بازار مسکن معتقدند که اگر رکود این بخش ادامه پیدا کند، درآینده نزدیک حجم تقاضاها در این بازار افزایش می یابد و مشکلات بیشتری در این بخش گریبانگیر متقاضیان و سیاست گذارا بازار مسکن خواهد شد.

نرخ آپارتمان های 70 متری در تهران

به گزارش مهر، واحدی 70 متری در شهرک ژاندارمری دوخوابه و نوساز 387 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در هفت تیر بهار شمالی واحدی 66 متری با عمر 13 ساله بدون پاریکینگ و انباری 237 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در شمال بلوار مرزداران واحدی 70 متری و دوخوابه و نوساز متری 7 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود و در پاسداران بوستان دوم وحدی 70 متری و دوخوابه با امکانات 315 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحدی 68 متری در فردوس سازمان برنامه با امکانات و دوخوابه 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در اشرفی اصفهانی واحدی 68 متری ویکخوابه با هر مترمربع 4 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در پیروزی بلوار ابوذر آپارتمانی به مساحت 66 متر ودوخوابه با تمامی امکانات متری 3 میلیون و 850 هزار تومان فروخته می شود و در ابوسعید واحدی 67.5 متری یکخوابه با تمامی امکانات 270 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در امیرآباد واحدی 68 متری و یکخوابه نوساز با پارکینگ و انباری 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در سوهانک آپارتمان 68 متری و یکخوابه با امکانات و عمر یکساله متری 6 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در خیابان سوم نیروهوایی واحدی 70 متری طبقه چهارم بازسازی کامل و دوخوابه با انباری بدون پارکینگ 185 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در رسالت شمیران نو واحدی با همین متراژ دوخوابه با پارکینگ 190 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

۱۳۹۳/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...