نسخه چاپی

با اجازه كيروش

بالاخره رسما سه بازیكن مطرح تیم ملی پرسپولیسی شدند

سه مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس، قرارداد خود را به صورت رسمی در هیات فوتبال به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدجلال حسيني، محسن بنگر و حسيني ماهيني امروز بالاخره قرارداد خود را با پرسپوليس در هيات فوتبال به ثبت رساندند.

در حالي كه صبح روز پنجشنبه اخبار توافق اين سه بازيكن با مسوولان باشگاه پرسپوليس در رسانه‌ها منتشر شده و قرار بود اين بازيكنان تا ساعت مياني روز قرارداد خود را با پرسپوليس به طور رسمي در هيات فوتبال ثبت كنند، كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي به حسيني و ماهيني كه در حال حاضر در اردوي تيم ملي براي ديدار با قطر به سر مي‌برند، اجازه ترك دو ساعته اردو و حضور در هيات فوتبال را نداد تا ثبت قرارداد اين سه بازيكن نيز دچار اما و اگر شود.

اما با هماهنگي‌هايي كه با سرمربي پرتغالي تيم ملي صورت گرفت، حسيني و ماهيني پس از تمرين امروز تيم ملي فوتبال كه از ساعت 17:30 در زمين تمرين كمپ تيم‌هاي ملي آغاز شده بود، به همراه محسن بنگر، به هيات فوتبال آمدند و قرارداد خود را به طور رسمي با سرخپوشان پايتخت امضا كردند.

به گزارش ايسنا، قرارداد حسين ماهيني با باشگاه پرسپوليس دو ساله است و سيدجلال حسيني و محسن بنگر نيز هر كدام قراردادي يك ساله با پرسپوليس امضاء كرده‌اند.

۱۳۹۱/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...