نسخه چاپی

قربانی اسیدپاشی: من خدا را دارم

«سهیلا جوركش» یكی از قربانیان اسیدپاشی در اصفهان در ملاقات شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از وی در بیمارستان شهید چمران گفت: من خدا را دارم پس از هیچ چیز نمی‌ترسم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: «سهیلا جورکش» یکی از قربانیان اسیدپاشی در اصفهان در ملاقات شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از وی در بیمارستان شهید چمران گفت: من خدا را دارم پس از هیچ چیز نمی‌ترسم.

سهیلا جورکش که در وضعیت مساعد جسمی قرار نداشت، اما با روحیه‌ای بسیار ستودنی و قابل ستایش از توکل و امید به خدا صحبت می‌کرد.

سهیلا افزود: زمانی که مسئولین کشوری و همچنین دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت به ملاقات من آمدند بسیار در روحیه من تاثیر مثبت داشته است و من تا زمانی که شما و خدا را دارم ناامید نمی‌شوم.

این قربانی اسیدپاشی در ادامه گفت: من به معجزه ایمان دارم، هرچند می‌دانم هیچگاه به حالت اول خود برنمی‌گردم. اما تمام تلاشم را برای بهبودی‌ام می‌کنم و معجزه را به همه نشان می‌دهم.

سهیلا همچنین در پایان این ملاقات، شعری در ارتباط با توکل و امید به خداوند خواند که نشان دهنده روحیه و توکل بالای او بود که مولاوردی پس از شنیدن این شعر برای وی آرزوی سلامتی کرد که همیشه امیدش را حفظ کند.

۱۳۹۳/۸/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...