نسخه چاپی

جزئیاتی جدید از ‌ماجرای بچه شیرهای تهران

به گزارش نما ، خلیل عقاب در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: تقریبا چهار ماه پیش، شش بچه شیر از باغ وحش بابلسر برای سیرک ما به تهران ارسال شد تا میکروچیپشان را نصب کنیم و این میکروچیپ همان شناسنامه‌ای است که به بچه شیرها نصب می‌شود و طبق قانون باید وجود داشته باشد ولی ارسال‌کننده به صورت شفاهی به ما اعلام کرد که مجوز حمل را نیز گرفته است.

وی ادامه داد: ماشین حامل بچه شیرها در رودهن برای صرف شام راننده می‌ایستد که گویا بر اثر بی‌احتیاطی، یک خودرو با خودروی مخصوص حمل شیرها برخورد کرده و به درب یدک‌کش آسیب رسانده و متواری می‌شود.

این بدل‌کار حرکات نمایشی عنوان کرد: راننده نیز بدون اطلاع از این موضوع حرکت می‌کند و سه بچه شیر بازیگوش از شکاف ایجاد شده خارج می‌شوند که یکی از آنها در جاده بر اثر تصادف تلف می‌شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از بچه شیرها را آتش نشانی گرفته بود و یکی را هم یک خانواده پیدا کرده بودند که پس از مطلع شدن از اینکه نمی‌توانند این حیوان را در خانه نگهداری کنند، تحویل دادند.

وی افزود: پدر و مادر این بچه شیرها در باغ وحش بابلسر بودند و چون ما در این زمینه کمبود داشتیم از مدیر باغ وحش درخواست کردیم که بچه‌های آنها را به ما بدهد و پس از به دنیا آمدن بچه شیرها و سپری شدن دوران شیرخوارگی آنها که تقریبا چهار ماه به طول انجامید، به ما اعلام کردند که بچه شیرها آماده تحویل هستند.

وی در خاتمه یادآور شد: ما از بچه‌های خودمان نیز بیشتر مواظب حیوانات سیرک هستیم، حیواناتی که در سیرک زندگی می‌کنند از آنجایی که مورد توجه قرار می‌گیرند و زیر نظر دکتر هستند تا 1/5 برابر محیط طبیعی‌شان عمر می‌کنند

۱۳۹۱/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...