نسخه چاپی

كی‌روش: در پرتغال عملكرد ۱۰ بازیكن را بررسی كردیم

عکس خبري -کي‌روش:  در پرتغال عملکرد ?? بازيکن را بررسي کرديم

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان اعلام كرد كه در اردوی پرتغال عملكرد ۱۰ بازیكن جدید مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از حضور در کشورمان در مورد اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال ایران گفت: در خصوص اردوی پرتغال قبلاً توضیح داده‌ام اما این اردو باعث شد تا اتحاد تیم ما بیشتر شود و بتوانیم روحیه تیمی را بسازیم. ما در این اردو فرصت داشتیم تا عملکرد ۱۰ بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم. این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و من از این مسئله خوشحالم.

وی درباره سفرش به آفریقای جنوبی و اینکه قرار است تیم ملی با آفریقای جنوبی و زیمبابوه بازی کند، خاطرنشان کرد: این مسائل حقیقت دارد. متأسفانه افرادی هستند که همچنان به حرف زدن‌شان ادامه می‌دهند. شرایط کنونی کم‌کم دارد از دست خارج می‌شود و افراد زیادی هستند که با صحبت‌کردن‌شان مخل آسایش تیم ملی می‌شوند. این یکی از مسائلی است که باید در خصوص آن با کفاشیان صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: راهی که ما با تیم ملی طی می‌کنیم راه سختی است اما برخی افراد با صحبت‌های‌شان می‌خواهند حرکت ما را کند کنند. اشخاص متعددی در خصوص بازی با زیمبابوه و آث میلان صحبت می‌کنند. همچنین افرادی هستند که در مورد اسپانسرها اظهارنظر می‌کنند. به همین منظور زمان آن رسیده است تا با کفاشیان جلسه بگذارم.

کی‌روش با انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی اخبار تیم ملی به رسانه‌ها یادآور شد: به هیچ عنوان به گمانه‌زنی‌ها و شایعات توجهی ندارم و شما هم نباید توجه داشته باشید. متأسفانه افرادی هستند که در صحبت با رسانه‌ها یکسری برنامه‌ها و اخباری را تشریح می‌کنند که واقعیت ندارد. این افراد در واقع هنرپیشه هستند و دنبال به شهرت رسیدن بوده و خواهند بود. شخصاً خسته شده‌ام از بس که این بازیگران سینما را دیدم.

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...