نسخه چاپی

كی روش اینگونه به تمامی پول هایش می رسد

فدراسیون فوتبال از زمان شروع به كار كارلوس كی روش در تیم‌ملی پولی به او پرداخت نكرده است اما قرار است به زودی قسط اولش را بدهد.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، فدراسیون فوتبال مستقیماً حقوق کی روش را نمی‌دهد بلکه فیفا این کار را خواهد کرد. به دلیل تحریم‌ها، فدراسیون با مشکلات زیادی روبه‌روست و نمی‌تواند پول‌های بین‌المللی خود را به این راحتی دریافت کند. فدراسیون حتی برای پرداخت پول کی روش هم مشکل دارد. از آنجا که این مربی در ایران حسابی ندارد و پول‌هایش را در حساب‌های بین‌المللی‌‌اش ذخیره می‌کند، فدراسیون برای پرداخت این پول‌ها هم با مشکل تحریم روبه‌روست. پس از مذاکراتی که کفاشیان اخیراً با مسئولان فیفا داشته، قرار شده فدراسیون جهانی حقوق کی روش را پرداخت کند.

فدراسیون سالانه باید 1.4 میلیون یورو به کی روش بدهد. همچنین رقم خوبی هم به دستیاران خارجی این مربی پرداخت می‌شود. فدراسیون قصد دارد تمام این پول‌ها را سالانه از طریق فیفا به مربیان خارجی‌‌اش بدهد. در این صورت دیگر تحریم‌ها گریبانگیر فدراسیون فوتبال نمی‌شود. از سویی به نظر می‌رسد تا فیفا پاداش صعود به جام‌جهانی‌ و حق پخش بازی‌ها را به فدراسیون بدهد این نزدیک به 3، 4 سال به طول خواهد انجامید. در این حالت حداقل خیال کی روش راحت خواهد بود که پول‌های خود را دریافت خواهد کرد.

۱۳۹۳/۸/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...