نسخه چاپی

آتش زدن دوست قدیمی در جاده قم

مردی كه در جریان یك اختلاف حساب، چهار سال پیش یكی از همكارانش را به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز اعدام شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، 21 اسفندماه سال 89 مأموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل حادثه در جاده قم حوالی حسن آباد آنها با جسد سوخته مردی مواجه شدند. پس از انتقال جسد به پزشكی قانونی، هویت وی به نام رضا 40 ساله شناسایی شد. بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

برادر مقتول در جریان تحقیقات به ماموران گفت: رضا صبح روز 20 اسفند برای انجام كار بانكی از خانه‌اش بیرون رفت. او بعد از گرفتن مبلغ زیادی پول از بانك، سوار ماشینش شد و دیگر از او خبری نشد.

وی ادامه داد: برادرم یك كارگاه تولیدی داشت و مدتی است با یكی از همكارانش به نام بهمن اختلاف حساب دارد. بهمن به برادرم بدهكار بود به همین خاطر احتمال می‌دهم بهمن برادرم را كشته باشد.

با این اظهارات مأموران به تحقیق از بهمن پرداختند که وی مدعی شد با مقتول اختلاف حساب داشته اما از قتل وی بی‌خبر است. بررسی‌ها نشان داد مقتول روز حادثه آخرین تماس را با بهمن داشته است.

بنابراین مأموران پلیس به بهمن مظنون شدند و وی را بازداشت كردند. متهم وقتی مورد بازجویی فنی قرار گرفت، به قتل رضا اعتراف كرد و گفت: 10 سال قبل وقتی مقتول كارگاهی را اجاره كرد با او آشنا شدم و در كارگاهش كار می‌كردم تا اینكه مبلغی به او بدهكار شدم. بعد از این اختلافات ما شروع شد تا اینكه احساس كردم به همسرم نظر دارد.

وی ادامه داد: روز حادثه با مقتول تماس گرفتم و او با ماشینش سر قرار آمد. وقتی سوار ماشینش شدم آبمیوه‌ای كه از قبل مسموم كردم بود به او تعارف كردم و او هم نوشید. وقتی بیهوش شد، جسدش را با ماشینش به جاده قم بردم و آنجا آتش زدم.

با اعتراف متهم پرونده وی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و متهم در این شعبه محاکمه شد. در این جلسه اولیای‌دم در دادگاه درخواست قصاص دادند و هیئت قضایی شعبه 71 دادگاه كیفری بهمن به قصاص با چوبه دار محكوم كردند. این حکم بعد از تأیید در دیوان عالی كشور به شعبه اجرای احكام فرستاده شد. سرانجام صبح دیروز متهم بعد از گرفتن استیذان حكمش در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و اعدام شد.

۱۳۹۳/۸/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...