نسخه چاپی

پدافند هوایی ایران بر آسمان اطراف كشور اشراف صددرصدی دارد

عکس خبري -پدافند هوايي ايران بر آسمان اطراف کشور اشراف صددرصدي دارد

معاون فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن تاكید بر این كه هیچ كشوری توانمندی های دفاعی خود را رسانه ای نمی كند، تصریح كرد: به این بسنده می كنیم كه ما اشراف صددرصدی ایران بر آسمان كشور و اطراف ایران داریم و حتی یك درصد ضعف را بر نمی تابیم.

امیر شاهرخ شهرام معاون فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتگو با فارس، با اشاره به توان بالای این قرارگاه در دفاع از آسمان کشور، در خصوص حضور کشورهای فرامنطقه ای در اطراف ایران گفت: ما به عنوان قرارگاه پدافند هوایی اصلا کاری به این موضوع نداریم که آن طرف مرزهای ما کشورهای همسایه هستند و یا نیروهای فرامنطقه ای، ما باید همیشه خود را برای حفافظت از آسمان ایران آماده نگه داریم.

امیر شهرام وظیفه اصلی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را دفاع سرزمینی، دفاع هوا و فضا و نیز کنترل مدام کریدور های هوایی و ورود و خروجهای هوایی به کشور دانست و افزود: پدافند هوایی در طوب سالیان اخیر به صرت شبانه روزی و بدون تعطیلی مشغول کار است.

وی بااشاره به فعالیت بدون وقفه رادارهای هوایی کشور گفت: ما در این زمینه تمامی اقدامات و تدابیر لازم را در دستور کار داریم و جالب است بدانید که ما در برخی جاها مجبور شدیم کوه را برای اینکه رادار ما خوب عمل کند، جابجا کنیم.

معاون قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: البته ما هیچ گاه به وضع موجود راضی نیستیم و معتقدیم همیشه باید یک قدم از تهدیدات احتمالی جلوتر بوده و برای آنها برنامه داشته باشیم.

امیر شهرام با تاکید بر اشراف صددرصدی ایران بر آسمان کشور و اطراف ایران افزود: ما حتی یک درصد ضعف را بر نمی تابیم و برای رفع آن به صورت شبانه روزی عمل می کنیم. البته هیچ کشوری دستاوردها و توانمندی های مهم خود را رسانه ای نمی کند و ما هم به همین امر بسنده می کنیم که امنیت امروز در کشور، موید اقدامات شبانه روزی قرارگاه پدافند هوایی است.

۱۳۹۱/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...