نسخه چاپی

مسمومیت تنفسی 16 دانش آموز را روانه بیمارستان كرد

مسمومیت استنشاقی و تنفسی صبح امروز تعداد 16 دانش آموز یك مدرسه در حاشیه شهر زاهدان را روانه بیمارستان كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، انتشار بوی نامطبوع گاز با طعم سیر در هوای شهر زاهدان که از شب گذشته موجب اعتراض بسیاری از شهروندان شده بود صبح امروز با روانه کردن ۱۶ دانش آموز به بیمارستان پرونده جدیدی را در پیش روی ماموران بهداشتی و انتظامی گشود.

بر اثر انتشار این گاز شیمیایی در حاشیه شهر زاهدان روز یکشنبه تعداد ۱۶ دانش آموز در حاشیه شهر در منطقه شیر آباد دچار مسمومیت تنفسی شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان ها اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: صبح امروز بر اثر تماس تلفنی و درخواست کمک در یکی از مدارس دخترانه حاشیه شهر زاهدان تعداد دو دستگاه آمبولانس اعزام شد که بر اثر ابتلا به مسمومیت استنشاقی تعداد ۱۶ دانش آموز به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکترفریبا کوشا بیان داشت: این دانش آموزان که بر اثر استنشاق مواد سمی نامعلوم دچار تنگی نفس، ریزش اشک و سردرد بودند در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: دانش آموزان بزرگسال این مدرسه به بیمارستان بوعلی و دانش آموزان با سن کمتر به بیمارستان تخصصی کودکان علی ابن ابی طالب(ع) منتقل شدند.

منابع محلی گزارش می کنند ریختن مواد سمی و شیمیایی در آب های رها شده در حاشیه شهر علت این حادثه است اما تا این لحظه هیچ یک از مسئولان شهری در خصوص این اتفاق اظهار نظر نکرده اند.(مهر)

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...