نسخه چاپی

نظر نماینده مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم

این عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان باید با عنایت به اهمیت وزارت علوم و اینكه از آغاز تحصیلی مدتی سپری شده است، سریعتر در این باره تصمیم گیری كنند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به دور از حواشی سیاسی و دارای سوابق درخشان علمی است و به نظر می رسد مشکلی در اخذ رای اعتماد از مجلس نداشته باشد.

«ابراهیم نکو » امروز (یکشنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: آقای محمود نیلی احمدآبادی دارای تجربه و سوابق علمی درخشانی است و مشکل خاصی در رای اعتماد به وی در مجلس وجود ندارد و پیش بینی می شود رای خوبی از مجلس بگیرند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان باید با عنایت به اهمیت وزارت علوم و اینکه از آغاز تحصیلی مدتی سپری شده است، سریعتر در این باره تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس همچنین درباره عملکرد فراکسیون رهروان ولایت در ماههای اخیر گفت: ستون فقرات این فراکسیون ترمیم شده و سستی گذشته را شاهد نیستیم و قدرت این فراکسیون را در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم خواهیم دید.

در پی استیضاح رضا فرجی دانا نخستین وزیر علوم دولت یازدهم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری 30 مهرماه محمود نیلی احمدآبادی را برای تصدی وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی همچنین درباره اعلام نتایج پرونده بورسیه ها و واکنش برخی از نمایندگان به گزارش این وزارتخانه اظهار داشت: مردم از نمایندگان خود انتظار واکنش مثبت به این گزارش را دارند و نباید فراموش کنیم که مردم رای داده اند تا نظام تقویت و موارد مخل و ضربه زننده به امنیت رفع شود.

نکو با تاکید بر لزوم شفاف سازی در تمام مسایل کشور خاطرنشان کرد: البته نباید با شتابزدگی در بررسی مسایل آبروی افراد مورد هجمه قرار گیرد و رویکرد منصفانه را رعایت کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اظهارات امروز «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی گفت:سخنان امروز آقای لاریجانی از سر دلسوزی و خیر خواهی است و اظهارات امروز ایشان به معنای مخالفت با دولت نبود بلکه گوشزد کردن مسائلی بود که ممکن است زمینه ساز بروز اختلاف بین قوا شود و البته هر دو قوه باید مراقب باشند تا فضای تعاملی بین دوقوه کماکان تداوم داشته باشد.

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...