نسخه چاپی

صعود پرسپولیس با درخشش مكانی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با درخشش سوشا مكانی كه دو ضربه پنالتی بازیكنان راه آهن را مهار كرد، ضمن برتری مقابل راه آهن به مرحله یك چهارم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های كشور صعود كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا،این دیدار از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی آغاز به کار کرد.

این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک همراه شد اما در ضربات پنالتی پرسپولیس به برتری چهار بر یک رسید تا به جمع هشت تیم برتر ملحق شود. شاگردان حمید درخشان در مرحله بعدی به مصاف گل گهر سیرجان می روند.

در دقیقه دهم این دیدار هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه راه اهن متوقف شد که البرز حاجی پور نقطه پنالتی را نشان داد.

پیام صادقیان از این ضربه را به دستان وحید طالب لو دروزاه بان راه اهن کوبید در توپ برگشتی نیز موفق نشان نداد تا مقهور توانمندی طالب لو شود.

در دقیقه ۲۳ محمد غلامی مهاجم راه آهن در آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس قرار داشت که تکل زیبای مایکل اومانا مانع وی شد.

در دقیقه ۳۸ ارسال میلام محمدی بازیکن جوان راه آهن با اشتباه دروازه بان و مدافعان پرسپولیس مواجه شد و درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت.

پیش از این صحنه محسن بنگر توپ آغاز مجدد را به سرعت به گردش دراورد اما پاس وی به میلاد محمدی رسید و او نیز گلزنی کرد.

یک دقیقه پس از این گل هادی نوروزی در محوطه جریمه راه آهن فرصت گلزنی به دست آورد اما ضربه وی توسط وحید طالب لو مهار شد.

در دقیقه ۴۵ محمد نوری با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه راه آهن را باز کرد اما داور به دلیل خطاری مهاجمان پرسپولیس این گل را نپذیرفت.

در دقیقه ۴۹ این دیدار ارسال هادی نوروزی به دهانه دروازه راه آهن با ضربه سر محمد نوری همراه شد تا کاپیتان پرسپولیس گل تساوی تیمش را به ارمغان بیاورد.

پس از گل تساوی، این دیدار سرد دنبال شد و تا دقیقه ۹۰ اتفاق خاصی روی دروازه ها صورت نگرفت تا کار برای تعیین تیم برتر به دو وقت اضافه پانزده دقیقه ای کشیده شود.

تنها موقعیت گلزنی پرسپولیس در دقیقه ۲۱ وقت های اضافه به دست آمد. در این دقیقه پاس به بیرون امید عالیشاه به محمد نوری رسید اما مهدی طارمی توپ را از نوری گرفت و با ضربه ای بی دقت به بیرون فرستاد.

در نهایت کار برای مشخص شدن تیم پیروز این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد.

مایکل اومانا، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری و مهدی طارمی ضربات پنالتی پرسپولیس را تبدیل به گل کردند.

رامین رضائیان برای راه آهن گلزنی اما ضربه بهادر عبدی و علی علیپور از سوی دروازه بان پرسپولیس مهار شد تا شاگردان حمید درخشان به پیروزی دست یابند.

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...