نسخه چاپی

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات و فن آوری در گفتگو با نما خبر داد:

واگذاری های غیر قانونی در آموزش و پرورش

عکس خبري -واگذاري هاي غير قانوني در آموزش و پرورش

جبار كوچكی نژاد گفت:در برخی مدارس، با نادیده گرفتن قانون، این مدارس را با دانش آموزان ، ساختمان و آزمایشگاه آن بدون هیچ گونه ضوابطی به هر كسی كه می خواستند واگذار كردند.

به گزارش نما ؛جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فن آوری در مجلس شورای اسلامی از واگذاری غیر قانونی مدارس خبر داد و گفت: در بازدید های کمیسیون آموزش و تحقیقات و فن آوری از مدارس متوجه شدیم که در برخی مدارس، با نادیده گرفتن قانون، این مدارس را با دانش آموزان ، ساختمان و آزمایشگاه آن بدون هیچ گونه ضوابطی به هر کسی که می خواستند واگذار کردند.
وی افزود: متاسفانه در این واگذاری ها، افرادی سیستم آموزشی مدارس را در اختیار دارند که هیچ سنخیتی با آموزش و پرورش ندارند و حتی تجربه تعلیم و تربیت و هیچ گونه دوره های آموزشی ندیده اند.
کوچکی نژاد خاطر شان کرد : در کلاسهای آموزشی این مدارس از معلمینی استفاده شده است که با الفبای تعلیم و تربیت بیگانه هستند و کلاسهای آنان از 30الی 40 نفر دانش آموزان تشکیل شده است که این خسارت بسیار سنگینی را به روند وزیر آموزش و پرورش کشور خواهد زد.
وی تاکید کرد: درجلسه ای که کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش و معاونین آن داشت ؛ این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان خواستار اصلاح این روند از واگذاری ها شدند .

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...