نسخه چاپی

شاهرودی:

ورود كفاشیان به فوتبال از ابتدا غلط بود

عکس خبري -ورود کفاشيان به فوتبال از ابتدا غلط بود

كارشناس فوتبال گفت: ورود كفاشیان به حوزه فوتبالمان از ابتدا غلط بود و باید هر چه سریعتر جای خود را به یك نیروی پر انرژی متخصص بدهد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا شاهرودی درباره عملکرد کفاشیان و رفتن یا ماندن وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کفاشیان عملکرد خوبی در فدراسیون تا به اینجا نداشته پس بهتر است وی هر چه زودتر برود چرا که رفتن کفاشیان به نفع فوتبال ما خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: فوتبال کشور ما نیاز به یک نیروی پر انرژی و مثبت دارد و در حال حاضر نظاره گر هستیم که کفاشیان توانایی انجام امورات فوتبالی را ندارد و به همین خاطر ماندن وی جز ضرر برای فوتبال چیزی نخواهد داشت.

شاهرودی در ادامه تصریح کرد: آمدن کفاشیان در فدراسیون فوتبال از اول کار اشتباهی بوده که انجام گرفته و بهتر است وی جای خود را به افرادی واگذار کند که توانایی بدست گرفتن سکان فوتبال را دارند.

کارشناس فوتبال درباره ناکامی‌های اخیر فوتبال کشورمان تصریح کرد: فوتبال ایران رو به افول است چرا که وقتی ما به تیم‌های پایه اهمیت نمی‌دهیم این ناکامی‌ آنها به تیم بزرگسالان نیز سرایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: تیم بزرگسالان نیز در جام جهانی به خیال خودشان فکر کردند که چه فوتبال زیبایی را انجام دادند ولی این طور نیست چرا که تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ نتیجه قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشت.

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال ایران تاکتیک ندارد و در حال حاضر بازیکنان قابل قبولی را در فوتبالمان نظاره گر نیستیم و همین مسئله باعث می‌شود که فوتبال زیبایی را در بازی ها مشاهده نکنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از علی کریمی، جواد نکونام چند سال است که دیگر بازیکنی همانند آنها در فوتبالمان دیده نمی شود و نبود ستاره ها در فوتبال کشورمان باعث شده که کیفیت بازی ها نیز پایین بیاید.

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...