نسخه چاپی

كتك خوردن داوران از هواداران فوتبال

هواداران در دیدار دو تیم فوتبال عراق به نحوه قضاوت داوران اعتراض كردند وپس از هجوم به زمین مسابقه ، داوران را كتك زدند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، دیدار تیم های فوتبال نیروی هوایی و برق یکشنبه بعدازظهر برگزار شد. در نیمه نخست این دیدار تعداد زیادی از هواداران تیم نیروی هوایی بغداد به دلیل اخراج 'سامان سعید ' مدافع این تیم از سوی 'زید واثق' داور این دیدار خشمگین شدند و برای ورود دسته جمعی به درون زمین هجوم آوردند اما دخالت به موقع پلیس ونیروهای امنیتی مانع از ورود آنان شد ومسابقه پس از چند دقیقه وقفه ازسرگرفته شد .

این دیدار تا دقیقه 90 با برتری تیم فوتبال نیروی هوایی درجریان بود که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تیم فوتبال باشگاه 'الکهرباء' یا همان برق عراق اعلام کرد که بعد از گل شدن این ضربه پنالتی حوادث بعدی در ورزشگاه نیروی هوایی رخ داد.

زمانی که بازیکنان تیم برق سرگرم شادی به ثمر رساندن گل بودند ، هزاران هوادارخشمگین تیم نیروی هوایی با عبور از موانع وارد زمین مسابقه شدند وبه هر چهار داور دیدارحمله کردند وآنان را کتک زدند.

به گزارش الدوری والکاس قطر، ازدحام بیش ازحد جمعیت موجب شد که تلاش پلیس ونیروهای امنیتی وبرخی بازیکنان ومربیان برای جلوگیری از کتک خوردن داوران نتیجه ای نداشته باشد .

فدراسیون فوتبال عراق درپی این حادثه یکشنبه شب جلسه فوق العاده ای برای بررسی ماجرا تشکیل داد اما تاکنون خبری از تصمیمات این جلسه منتشر نشده است .

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...