نسخه چاپی

زمان جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی

وكیل مهدی هاشمی با اشاره به این مطلب كه جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی روز شنبه برگزار می‌شود گفت: اطلاعات برخی از نمایندگان غلط است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود علیزاده طباطبایی پس از خروج از دادگاه و حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه بعدی روز شنبه برگزار می‌شود و من به دلیل غیرعلنی بودن دادگاه نمی‌توانم توضیحات بیشتری را ارائه دهم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به کیفرخواست همچنان ادامه دارد، گفت: ما هیچ یک از اتهامات را قبول نداریم و از اول هم درخواستم برگزاری دادگاه به صورت علنی بود که دادگاه نپذیرفت.

علیزاده طباطبایی تصریح کرد: من در پاسخ به نمایندگانی که نامه نوشته‌اند درخواست دارم که یک مناظره تلویزیونی برگزار کنند، اطلاعات نمایندگان غلط است و کسی مثل توکلی یک روز اظهار پشیمانی می‌کند که چنین اتهاماتی را علیه مهدی هاشمی مطرح کرده است.

وی با تأکید بر اینکه روند رسیدگی به پرونده در دادسرا مناسب نبوده، گفت: بازپرس به دلایل له متهم توجهی نکرده و تنها علیه او مطالبی را مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه دلیل طولانی شدن دادگاه فرآیند دفاع است، گفت: تا الان 6 شکایت از من و ابوالمعالی دیگر وکیل مهدی هاشمی از سوی دادستان صورت گرفته که یکی از آنها منجر به تصمیم قضایی شد اما نقض شد.

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...