نسخه چاپی

زمان تحویل كفش طلا به رونالدو مشخص شد

عکس خبري -زمان تحويل کفش طلا به رونالدو مشخص شد

تاریخ اهدای جایزه آقای گلی ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل گذشته فوتبال اروپا اعلام شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نشریه آس اسپانیا اعلام کرد که کفش طلای اروپا، جایزه آقای گلی کریستیانو رونالدو در فصل گذشته فوتبال باشگاهی قاره سبز ۱۰ روز دیگر (۱۵ آبان) به او تحویل داده خواهد شد.

رونالدو فصل گذشته با ۳۱ گلی که در لالیگا به ثمر رساند نه تنها در اسپانیا بلکه در جدول رده‌بندی برترین گلزنان اروپا نیز به طور مشترک با لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته لیورپول در صدر قرار گرفت.

سوارز دو هفته گذشته جایزه‌اش را در بارسلونا در مراسمی از دستان کنی دالگلیش تحویل گرفت و حالا نوبت به برنده مشترک این جایزه است که کفش طلای خود را تحویل بگیرد.

این سومین کفش طلایی است که کریستیانو رونالدو در دوران بازیگری خود دریافت می‌کند و این در حالی است که او امسال خیز بلندی برای کسب چهارمین کفش طلایش برداشته است.

رونالدو در فصل جاری ۱۶ گل در لالیگا به ثمر رسانده و در جدول برترین گلزنان اروپا در فصل جاری پس از کابائف، بازیکن روس تیم سیلامه کالف استونی که ۳۳ گل به ثمر رسانده است، در رده دوم قرار دارد. اختلاف این دو نفر تنها یک امتیاز است چرا که هر یک از گل‌های رونالدو ضریب دو دارد و گل‌های بازیکن روس ضریب یک.

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...