نسخه چاپی

4 ماه زندان مایلی‌كهن تایید شد

علی دایی گفته بود به جان نورا كوتاه نمی‌آیم و نمی‌بخشم. من هم در جوابش می گویم من هم به جان دنیز نمی گذرم . یعنی اعتراضی به رای ندارم و آن را می‌پذیرم.

به گزارش نما ، چندي پيش علي دايي به دادگاه انقلاب رفته بود. اينکه علي دايي چرا به آنجا رفته بود سوال بزرگي در ذهن خيلي‌ها به وجود آورد.

خيلي‌ها فکر مي‌کردند به خاطر شکايتي که از محمد مايلي‌کهن داشته به آنجا رفته اما وقتي دايي در جواب خبرنگاران حاضر در دادگاه گفته بود که حضورش ارتباطي به رسانه‌ها ندارد، همه چيز پيچيده شد. به صورتي که همه فکر مي‌کردند مشکل تازه‌اي پيش آمده که ارتباطي به ورزش ندارد اما بعد از کمي پرس و جو از اطرافيان دايي متوجه شديم، سرمربي سابق پرسپوليس به خاطر پرونده شکايت از محمد مايلي‌کهن و درخواست تجديد نظر متهمان به دادگاه فراخوانده شده بود. جالب اينکه همان روز خبر رسيد که علي دايي در صحبتي که با دوستانش داشت، گفته بود: «به جان دخترم نورا کوتاه نمي‌آيم.» اين يعني اينکه دايي پايش را در يک کفش کرده و حاضر نيست کوتاه بيايد.

با اين صحبت‌ها همه منتظر راي دادگاه تجديد نظر بودند تا ببينند صحبت‌هاي دايي تاثيري روي راي داشته يا نه. بالاخره امروز عسگري پيش‌بين وکيل علي دايي اعلام کرد که دادگاه همان راي قبل را تاييد کرد و مايلي‌کهن به 4 ماه حبس تعزيري و يک ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده.

با اين اتفاقات با محمد مايلي‌کهن تماس گرفتيم تا ببينيم او چه واکنشي به اين صحبت‌ها دارد. مايلي‌کهن انگار خيلي در جريان راي دادگاه نيست و البته ظاهرا برايش فرقي نمي‌کند که دادگاه محکوميتش را بخشيده يا مثل قبل باقي مانده. سرمربي اسبق تيم ملي کشورمان در جواب صحبت‌هاي علي دايي به خبرنگار ورزش سه مي‌گويد: «علي دايي گفته بود به جان نورا کوتاه نمي‌آيم و نمي‌بخشم. من هم در جوابش می گويم من هم به جان دنيز نمی گذرم . يعني اعتراضي به راي ندارم و آن را مي‌پذيرم.»

او در ادامه حرفهایش هم گفت: با همین رفتارهاست که فوتبال ما به اینجا رسیده . این خودخواهی ها و منفعت طلبی هاست که با این همه استعداد ایران را در این مرحله نگه داشته . این چیزها ، شرایط جامعه و... دارد مرا داغان می کند.

مایلی کهن ادامه می دهد: این رای تجدید نظر است و رای من قطعی شده. الان جشن گرفته‌ام. و به محض اینکه حکم به دستم برسد می‌روم زندان. وساطت هیچ کس را هم قبول نمی‌کنم. این منم که گذشت نمی کنم و نخواهم کرد .

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...