نسخه چاپی

پیش بینی مارادونا درباره قهرمان یورو ۲۰۱۲

سرمربی الوصل امارات معتقد است آلمان قهرمان یورو ۲۰۱۲ خواهد شد.

به گزارش کیک‌آف دیه‌گو مارادونا فاش کرد که در رقابت‌‌های یورو 2012 طرفدار آلمان است و غیبت داوید ویا و کارلوس پویول امیدهای اسپانیا برای دفاع از عنوان قهرمانی را از بین برده است.

مردان یواخیم لو 4 سال پیش در فینال مسابقات مقابل اسپانیا شکست خوردند اما اسطوره آرژانتین بر این باور است این تیم می‌تواند عملکرد بهتری در یورو 2012 داشته باشد گرچه در گروه مرگ همراه با هلند، پرتغال و دانمارک قرار گرفته‌‌اند.

مارادونا در این باره می‌گوید: آلمان، تیم مورد علاقه من در یورو 2012، با کلوزه، پودولسکی و مولر در خط حمله و هافبک‌های جوانی مثل اوزیل و خدیرا هر بازی در مرجله گروهی را باپیروزی پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: شواین اشتایگر و تیمش می‌توانند بدون هیچ مشکلی به مرحله یک‌چهارم راه یابند. لو بازیکنانش را به خوبی می‌شناسد و خط دفاعی با حضور فیلیپ لام و بدشتوبر و دروازه‌بان نویر گل‌های بسیار کمی دریافت خواهند کرد.

مارادونا هنوز هم بر این باور است که اسپانیا که در گروه C به مصاف ایتالیا، کرواسی و ایرلند می‌رود نیز به یک‌چهارم صعود می‌کند.

وی در این باره گفت: دل‌بوسکه می‌تواند روی ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، جرارد پیکه، بوسکتس، ژاوی، سیلوا، اینیستا و لورنته برای صدرنشینی آسان در گروه خود اعتماد کند. اسپانیا مدعی قهرمانی است، اما آنها پویول و داوید ویا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

در همین حال تدارک ایتالیا تحت‌الشعاع تبانی در فوتبال این کشور و مصدومیت بارزاگلی قرار گرفته اما مارادونا بر این باور است که آنها هم یکی از هشت تیم نهایی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: ایتالیا با حضور پیرلو در میانه میدان و ماریو بالوتلی و کاسانو در خط حمله برای صعود تلاش خواهد کرد.

سرمربی الوصل امارات اظهار داشت: بوفون و چیلینی باید به مارکیسیو و د‌روسی اجازه ضدحملات معروف ایتالیا را بدهند، اما پراندلی باید تیمش را با پیروزی و کسب امتیاز آب دیده کند.

مارادونا گفت: ایرلند رابی کین را در خط حمله به همراه داف و اندروز در خط میانی در اختیار دارد، اما مشاهده تیم تراپاتونی در مرحله بعد بدون شانس دشوار است. اسپانیا و ایتالیا از نظر من از این گروه صعود می‌کنند.

۱۳۹۱/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...