نسخه چاپی

مهدوی كیا:این پرسپولیس مرا یاد 14 سال پیش می‌اندازد

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور بازیكنان ملی پوش زیاد در پرسپولیس مرا یاد 14 سال پیش و قبل از آنكه به آلمان بروم می‌اندازد؛ وقتی كه اسكلت اصلی تیم ملی را بازیكنان پرسپولیس تشكیل می‌دادند.

مهدي مهدوي کيا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعيتش براي فصل آينده، تصريح کرد: از باشگاه پرسپوليس براي تمديد قراردادم تماس گرفتند اما با توجه به اينکه براي مسافرت به شمال کشور آمده‌ام، قرار شد روز يکشنبه به باشگاه بروم و قراردادم را تمديد کنم. خوشبختانه مشکلي از اين بابت وجود ندارد و من در دبي با دنيزلي و رويانيان صحبت‌هايم را انجام داده بودم.

وي با اشاره به عملکرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من بازيکن هستم و نمي‌خواهم در اين خصوص صحبت کنم ولي بايد بگويم پرسپوليس تاکنون بهترين‌ها را جذب کرده است. پرسپوليس شش بازيکن ليگ برتري گرفته است که همه آنها ملي پوش هستند و الان در تيم ملي جايگاه خوبي دارند. حتي محسن بنگر هم در اغلب اردوهاي تيم ملي حضور داشته است و بازيکن شاخصي به حساب مي‌آيد. قطعا پرسپوليس بازيکنان ديگر هم جذب خواهد کرد که سبب تقويت تيم و خوشحالي هواداران مي‌شوند.

مهدوي کيا تاکيد کرد: علاوه بر بازيکنان جديد، بازيکنان خوبي هم از فصل پيش حفظ شده‌اند که برخي از آنها هم در تيم ملي هستند و برخي هم که فعلا ملي پوش نيستند در فصل جاري بارها توسط کي‌روش دعوت شده‌اند و حتي در ترکيب تيم ملي هم قرار گرفتند. اين نشان مي‌دهد که رويانيان در اين مدت زحمات زيادي کشيده است. بنده به عنوان يک پرسپوليسي به ايشان خسته نباشيد مي‌گويم. اميدوارم با نتايجي که فصل بعد مي‌گيريم بتوانيم کاري کنيم تا زحمات او به ثمر بنشيند.

وي تعداد زياد بازيکنان ملي پوش پرسپوليس را به دوران چند سال پيش اين تيم تشبيه کرد و گفت: تعداد زياد ملي پوشان من را ياد زماني مي‌اندازد که قبل از حضورم در آلمان، عضو پرسپوليس بودم. در آن زمان هم پرسپوليس بيش از 10 ملي پوش داشت و اسکلت تيم ملي را بازيکنان پرسپوليس تشکيل مي‌دادند. همين مسئله موجب شده بود پرسپوليس يک تيم قدرتمند باشد و بتواند افتخارآفريني کند. بعد از آن پرسپوليس شرايط بدي پيدا کرد و کار به جايي رسيد که پرسپوليس يکي دو ملي پوش بيشتر نداشت.

مهدوي کيا در ادامه صحبت‌هايش از هواداران خواست که به خاطر تغييرات زياد در پرسپوليس و تا هماهنگي کامل بازيکنان صبور باشند. او تاکيد کرد: حضور چنين بازيکنان توانمندي در پرسپوليس به طور طبيعي سطح توقعات را از مربي و بازيکنان بالا مي‌برد. هواداران بايد بسيار هوشيار و صبور باشند. وقتي که در يک تيم تغييرات زيادي صورت مي‌گيرد، طبيعي است که هماهنگ شدن بازيکنان به زمان نياز دارد و بايد صبور بود.

وي افزود: در ليگ اتفاقات زيادي مي‌افتد. مسابقات ليگ 34 هفته است نه سه، چهار هفته. هر چند که ما بايد تلاش کنيم تا بتوانيم در همان هفته‌هاي ابتدايي هم استارت خوبي داشته باشيم، ولي باز هم تاکيد مي‌کنم که هوادارن صبور باشند و به تيم زمان بدهند تا به هماهنگي لازم برسيم.

حسين ماهيني پس از پيوستن به پرسپوليس گفته است "مهدوي کيا الگوي من است". بازيکن پرسپوليس در اين خصوص هم گفت: خوشحالم بازيکني به تيم ما آمده است که در دفاع راست تيم ملي جاي ثابتي دارد. در حال حاضر هم دفاع چپ و هم دفاع راست تيم ملي در پرسپوليس هستند.

مهدوي کيا در پايان تصريح کرد: خوشبختانه پرسپوليس مدافعان و گلر خوبي جذب کرده است. همچنين در خط مياني و حمله هم بازيکناني حضور دارند که مي‌توانند تعيين کننده باشند. همه ما اميدواريم در فصل جديد کاري کنيم که هواداران فصل کابوس‌وار پيش را فراموش کنند.

۱۳۹۱/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...