نسخه چاپی

رویانیان در حال مذاكره با مهاجم جدید

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: از تیم پرسپولیس برای بازی در این تیم پیشنهاد داشته و در حال مذاكره با رویانیان هستم.

بهمن طهماسبي در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه مذاکرات با مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران به خوبي پيش مي رود، اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز مشکل خاصي نبوده اما هنوز کار به پايان نرسيده است.

وي با اشاره به اينکه انتقالش از تيم آلومينيوم هرمزگان به ساير تيم هاي ليگ برتري، جزو سهميه ليگ دسته يک به شمار مي رود، افزود: اين مساله باعث شده تا پيشنهادهايي که براي فصل جديد به من شده است، قدري زيادتر از گذشته باشد از اين رو به غير از تيم پرسپوليس از ساير تيم هاي تهراني و شهرستاني نيز پيشنهادات ديگري دارم که در صورت منتفي شدن پيوستنم به پرسپوليس، شرايط آن ها را بررسي خواهم کرد.

مهاجم اسبق تيم فوتبال نفت تهران در خصوص عملکردش در تيم آلومينيوم هرمزگان که به عنوان نخستين تيم دسته اولي به ليگ برتر صعود کرد، نيز گفت: فصل خوبي را پشت سر گذاشتم و توانستم 13 گل در جريان بازي براي تيمم به ثمر برسانم که براي همين مورد تشويق کادر فني اين تيم نيز قرار گرفتم.

طهماسبي در باره اينکه چرا در اين تيم نمي خواهد فوتبالش را ادامه دهد، نيز خاطرنشان کرد: قراردادم با اين تيم براي يک فصل بود و هم اکنون بازيکن آزاد محسوب مي شوم، صادقانه بگويم وضعيت مالي باشگاه به هيچ وجه خوب نيست و من ترجيح مي دهم در حال حاضر براي اين تيم بازي نکنم.

مهاجم تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان اضافه کرد: مسوولان باشگاه هنوز با بازيکنان تسويه حساب نکرده اند با اين حال قول مساعد داده اند تا در آينده نزديک مطالبات قانوني بازيکنان را بپردازند. با اين شرايط ماندن در اين تيم به هيچ وجه به صلاحم نيست.

بهمن طهماسبي به تازگي با مديران باشگاه پرسپوليس تهران براي عقد قرارداد و بازي در اين تيم وارد مذاکره شده است.

طهماسبي در دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر مهاجم تيم فوتبال نفت تهران بود که با زمزمه هاي انتقال اين تيم از تهران به اراک تصميم گرفت از اين تيم جدا شود.

۱۳۹۱/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...