نسخه چاپی

برپایی اردوی تیم ملی در چهارمحال و بختیاری

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از برپایی اردوهای تیم ملی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی کفاشیان در سفر به شهرکرد و آئین کلنگ زنی ساختمان هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری، گفت: به طور قطع یکی از اردوهای تیم ملی ایران قبل از اعزام به جام ملتهای آسیا در آب و هوای بکر این استان برگزار خواهد شد تا با حضور در این فضا با روحیه و نشاطی مضاعف به مصاف حریفان بروند.

او با اشاره به وضعیت نامطلوب ساختمان موجود هیئت فوتبال این استان، بر لزوم احداث ساختمان مجزا و متناسب با جایگاه و منزلت استان تاکیدکرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات ساخت این مرکز با تعامل میان دولت و فدراسیون فوتبال تخصیص خواهد یافت، افزود: بخشی از اعتبارت ساخت این مرکز از سوی فدراسیون فوتبال و مابقی از اعتبارات استانی و ملی تامین خواهد شد.

کفاشیان استعداد یابی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون برشمرد و گفت: متاسفانه عدم وجود اسپانسرها در استان‎های کمتر برخورد مشکل ساز شده است که در تلاش هستیم برخی از اسپانسرهای معروف را به سمت این استان‎ها سوق بدهیم.

کفاشیان از مدیریت ضعیف در عرصه ورزش استان انتقاد کرد و گفت: ورزشکاران این استان بدون امکانات و تجهزیرات در عرصه‎های ملی و بین المللی خوش درخشیدند اما متاسفانه عدم مدیریت صحیح برای جذب اسپانسرها به عینه دیده می‌شود.

۱۳۹۳/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...