نسخه چاپی

رد اظهارات مترجم قذافی درباره امام موسی

خواهرزاده امام موسی صدر اخبار منتشر شده از سوی مترجم قذافی مبنی بر شهادت امام موسی صدر را به شدت تكذیب كرد.

مهدي فيروزان در گفت‌وگو با ايسنا خاطرنشان كرد: خانواده امام موسي صدر در مدت اخير و پس از سقوط قذافي اظهارات متناقض بسياري شنيده است كه البته قابل پيش‌بيني بود زيرا برخي از نزديكان قذافي با هدف تبرئه خود اخباري را جعل مي‌كردند. عده‌اي ديگر براي حضور بيشتر در صحنه سياسي داشتن اخبار مختلف را امتياز براي خود مي‌دانستند و برخي نيز ديدگاه‌هاي قذافي را تعقيب مي‌كردند و در دفاع از او اخباري كذب منتشر مي‌كردند.

وي افزود: با توجه به ارتباط خوب و مستقيمي كه دولت لبنان با حكومت انتقالي ليبي دارد از نيات نهفته در اين‌گونه اظهارات مطلع هستيم.

وي تاكيد كرد: با توجه به گفت‌وگوهايي كه با مقامات و حكومت انتقالي و انقلابيون داشته‌ايم و بارها هم اعلام كرده‌ايم، اخبار منفي در مورد امام موسي صدر نادرست است و مباني اطلاعاتي و كارشناسي ندارد.

خواهرزاده امام موسي صدر همچنين در مورد آخرين پيگيري‌ها براي آزادي امام موسي صدر گفت: اخيرا حكومت انتقالي ليبي پس از يك دوره ركود مجددا همكاري‌هايي مشترك براي يافتن محل زندان امام موسي صدر انجام داده‌اند و اطلاعاتي كه به دست ما رسيده است، اميد ما را براي اين‌كه بتوانيم محل زندان امام را پيدا كنيم افزايش داده است.

۱۳۹۱/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...