نسخه چاپی

زورگیر پل‌های عابر پیاده دستگیر شد

پسری شروری كه در نیمه های شب اقدام به زورگیری از شهروندان روی پل عابر پیاده می كرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فرد و یا افرادی در محدوده بزرگراه شیخ فضل الله نوری از شهروندان زورگیری می کند، پرونده ای در این رابطه در کلانتری ستارخان تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به محض تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان این یگان به همراه گشت های عملیاتی و یگان ضربت سرکلانتری دوم پلیس پایتخت، عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

در ادامه با انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی در محدوده شیخ فضل الله نوری مشخص شد، فردی به هویت سیاوش در ساعات پایانی شب، ضمن کمین نمودن در کنار پل های عابر پایده اقدام به زورگیری از شهروندان روی پل عابر پیاده می کند.

به دنبال این موضوع با پایش محل تردد متهم، نیروهای انتظامی موفق شدند، ساعت 2:26، یکم آبان ماه نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.

سرهنگ امیر حسین رضایی، رئیس کلانتری 118 ستارخان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم در خلال بازجویی های پلیسی تاکنون به 50 فقره زورگیری از مردم روی پل عابر پیاده اعتراف کرد، لذا پرونده وی جهت تحقیقات تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

۱۳۹۳/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...