نسخه چاپی

حضور ژنرال سلیمانی در عراق طبیعی است

سفیر عراق در واشنگتن با تاكید بر اینكه بغداد پیشتر وجود متخصصان نظامی ایران در عراق را اعلام كرده بود، حضور سردار قاسم سلیمانی را امری طبیعی دانست.

به گزارش نما به نقل از فارس، سفیر عراق در واشنگتن در گفت‌وگو با رادیو «سوا» اعلام کرد که ظهور تصاویر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در عراق امری طبیعی است.

«لقمان فیلی» در ادامه افزود: پیشتر بغداد اعلام کرده بود که متخصصان نظامی ایرانی برای مبارزه با عناصر تکفیری داعش در عراق حضور دارند.

رسانه های عراقی تصاویر سردار قاسم سلیمانی در میان رزمندگان عراقی در عملیات جرف الصخر را که به پیروزی این عملیات در استان بابل عراق منجر شده است، منتشر کردند. گفته می‌شود دیگر عملیات هایی که به پیروزی در برابر داعشی ها ختم شد نیز حضور سردار سلیمانی مشهود بود.

«شیخ جعفر شیخ مصطفی» وزیر سابق پیشمرگه کردستان و فرمانده فعلی نیروهای کُردی در گفت‌وگو با روزنامه کُردزبان آوینه، از کمک‌های ایران و قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی در گفت‌وگو با شماره روز سه‌شنبه این روزنامه گفت: هرکس به کُردها در مقابل داعش کمک کند ما از وی تقدیر می‌کنیم؛ ژنرال سلیمانی نیز در این جنگ به ما کمک کرده؛ کُردها قدرشناس ایشان هستند و هرکسی که به ما کمک کند؛ ما این به کمک‌ها افتخار می‌کنیم.

۱۳۹۳/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...