نسخه چاپی

لاله افتخاری:

با رفتن آیت الله مهدوی و عسگراولادی طی یكسال عام الحزن انقلاب رقم خورد

عکس خبري -با رفتن آيت الله مهدوي و عسگراولادي طي يکسال عام الحزن انقلاب رقم خورد

نماینده مردم تهران گفت:تمام جناحها و گروهها از مسایلی كه باعث تفرقه اصولگرایان می شود پرهیز كنند و بر وحدت اصولگرایان استحكام ورزند تا موجب هم افزایی آنها گردد.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران به مناسبت اولین سالگرد مرحوم عسکراولادی و همزمانی رحلت آیت الله مهدوی کنی گفت: متاسفانه دراین یک سال دو عزیز بزرگواری را از دست دادیم که مصداق دو یار مقام معظم رهبری و دو پشتوانه نظام محسوب می شدند . که انصافا موجب غم و اندوه همه ما شده است. آقای عسکراولادی و آیت الله مهدوی کنی دو نمونه شاخص ولایت پذیری بودند .
وی افزود : در حقیقت جبهه اصولگرایان هم پدر معنوی خود را از دست دادند. می دانیم که خداوند قطعا نظام و ولایت را بدون پشتوانه نمی گذارد ولی از دست دادن این عزیزان برای ما سنگین بود و به تعبیری امسال ، عام الحزن انقلاب ما شده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وظیفه اصولگرایان درخلا این دو رکن وحدت اظهار داشت: اصولگرایان باید همان شاخص هایی که این بزرگواران بر آن تاکید داشتند را اصل کار خود قرار دهند و آنها در عین اینکه پدر معنوی اصولگرایان محسوب می شدند اما همه ی گروهها و جناح های سیاسی برای آنها احترام ویژه ای قابل بودند و آنها را قبول داشتند .
وی تصریح کرد: به نظر می آید با سر لوحه قرار دادن روش و منش مرحوم حاج آقا عسکر اولادی که مسیری جز ولایت مداری نبود و ایشان همواره بر هماهنگی با آهنگ ولایت تاکید داشتند و چیز دیگری را مبنا قرار نداده بودند . لذا لازم تمام جناحها و گروهها از مسایلی که باعث تفرقه اصولگرایان می شود پرهیز کنند و بر وحدت اصولگرایان استحکام ورزند تا موجب هم افزایی آنها گردد.

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...