نسخه چاپی

درخشان راست می گوید بازیكن 90 دقیقه ای نیستم

ستاره جوان پرسپولیس گفت: «من نمی‌گویم حق با فدراسیون است یا صدا وسیما ولی نباید مردم را از فوتبال محروم كنیم.»

به گزارش نما به روزنامه نود، اوضاع پرسپولیسی‌ها این روزها متفاوت است. یک روز در لیگ برتر مقابل سایپا می‌بازند و یک روز هم برابر راه‌آهن ماراتن 120 دقیقه‌ای را فتح‌ می‌کنند. بازیکنان این تیم به فراخور حال و روزشان صحبت می‌کنند. بعد از باخت‌ روی خوشی به رسانه‌ها نشان نمی‌دهند و بعد از هر برد هم به آغوش خبرنگاران می‌روند.



پس از برد مقابل را‌ه‌آهن و حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرصتی دست داد تا با پیام صادقیان گفتگویی داشته باشیم:



* بالاخره پس از مدت ها از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفتی.

- من دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتم ولی همیشه با انگیزه تمرین می‌کردم. می‌دانستم محرومیت بالاخره به پایان می‌رسد و هواداران از من توقع بازگشت مقتدرانه دارند. برای همین روحیه‌ام را از دست ندادم و یک روز هم از تیمم دور نبودم.



* از عملکرد خودت راضی هستی؟

- آمادگی بدنی‌ام را حفظ کرده‌ام و در برنامه های تاکتیکی هم سعی داشتم موثر واقع شوم. به نظر خودم بد بازی نکرده‌ام و امیدوارم روند روبه رشدم را ادامه دهم و بهتر از این شوم.



* یعنی برای دربی به آمادگی 100 درصد می‌رسی؟

- فعلا بی‌خیالش! هنوز به آن بازی فکر نمی‌کنم و همراه با تیم بازی به بازی پیش می‌روم الان همه تمرکزم روی بازی با پیکان است. امیدوارم بتوانیم مثل دیدار با راه‌آهن بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.



* چطور شد مقابل راه‌آهن و در جریان بازی پنالتی را خراب کردی؟

- اولا از همه بازیکنان عذرخواهی می‌کنم. شاید اگر آن ضربه گل می‌شد کار به وقت اضافه نمی‌کشید. دوما آن روز اصلا شانس با من یار نبود حتی توپ برگشتی که مقابل پایم افتاد نتوانستم موقعیت تک به تک را بزنم همین موضوع تمرکزم را به هم ریخت و در نهایت بدشانسی فرصت طلایی تیم را از دست دادم.



* آقای درخشان در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که پیام بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست؟

- خب ایشان حق دارند. چرا که من تازه به میادین بازگشته‌ام و تا به شرایط ایده‌آل برسم زمان می‌برد. برای همین آقای درخشان در موردم ریسک نمی‌کنند.



* حالا در جام حذفی از مدعیان هستید؟

- کار سختی داریم. ما در یک بازی دشوار باید به سیرجان برویم و از طرفی هم منتظر نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن باشیم. همه می‌گویند در جام حذفی با 5-6 بازی می‌توان قهرمان شد ولی انصافا هر بازی در جام حذفی دشواری 5 بازی در لیگ را دارد. چون هر بازی برای خودش یک فینال است.



* می‌توانید در لیگ هم به جمع مدعیان باز گردید؟

- به نظرم این سه هفته پایانی برایمان سرنوشت ساز است. اگر بتوانیم نتایج دلخواه مان را بگیریم قطعا به صدر جدول باز می‌گردیم.



* ظاهرا قرار است در نیم فصل تیم‌تان بازیکن جذب کند.

- به هر حال تیم نیاز به تقویت دارد. جذب نفرات جدید می‌تواند به حضور قدرتمندانه تر در تیم فصل دوم کمک کند. ضمن اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رانیز در پیش داریم.



* فکر می‌کنی بالاخره به جام ملت‌های آسیا برسی؟

- چه بگویم؟ من که همه تلاشم را می‌کنم. قبل از این هم همینطور بوده و با همه انرژی‌ام بازی کرده‌ام. امیدوارم بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم و روزی ملی‌پوش شوم.



* علی کریمی تمام بازی های شما را به استادیوم می‌آید و عملکرد سرخپوشان را زیر نظر دارد.

- بالاخره ایشان مربی تیم ملی هستند ولی هر وقت که متوجه حضورش در استادیوم می‌شوم، از ته قلبم خوشحال می‌شوم.



* نظرت در مورد عدم پخش بازی ها چیست؟

- واقعا خیلی دردناک است. مردم به جز فوتبال مگر دلخوشی دیگری دارند. همه که دسترسی به اینترنت ندارند یا نمی‌توانند به استادیوم بروند. من نمی‌گویم حق با فدراسیون است یا صدا وسیما ولی امیدوارم این مشکل خیلی زود حل شود تا فوتبال دوستان ضرر نکنند. جذابیت بازی ها به تماشاگران و بیننده‌های تلویزیونی‌اش است. نباید مردم را از فوتبال محروم کنیم.



* و حرف آخر؟

- امیدوارم تیم ما بتواند با چند برد متوالی در لیگ به جمع مدعیان باز گردد و باز هم شاهد حضور هواداران‌مان در استادیوم باشیم.

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...