نسخه چاپی

"ابولا "دست ساخت آمریكاست؟!

مدتی پیش منابع خبری سندی را فاش كردند كه نشان داد ویروس ناقل ابولا در طبیعت وجود ندارد و در آزمایشگاه های بیولوژویكی وابسته به وزارت دفاع آمریكا ساخته شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیماری ویروسی ابولا یا تب خونریزی دهنده ابولا که این روزها در غرب آفریقا قربانی می گیرد دارای علائم تب شدید، احساس درد بوده که منجر به از کار افتادن کبد و کلیه و خونریزی در بدن انسان می شود و درصد بالایی از مبتلایان به این بیماری از آن جان سالم به در نمی برند. اولین موارد ابتلا به بیماری ابولا در سال 1976 و در غرب قاره آفریقا مشاهده شد و تاکنون درمان قعطی برای آن ارائه نشده است. ابولا تا امروز سه دوره شیوع را پشت سر گذاشته است:



اولین بار در سال 1976 ، 284 نفر به ابولا مبتلا شدند که 151 نفر از آن ها مردند. شیوع دوم بین سال های 1995 تا 2012 رخ داد که نزدیک 1300 نفر ابولا گرفتند و 80 درصد آن ها قربانی این بیماری شدند. بزرگترین شیوع ابولا هم مربوط به سال 2014 است که از ماه میلادی می تا اکتبر یعنی طی شش ماه 10141 نفر به این بیماری مبتلا شدند و 4922 نفر از آن ها قربانی شدند.(آمار مربوط به 25 اکتبر است.)



البته حقایقی وجود دارند که ثابت می کنند ابولا فقط یک بیماری ویروسی ساده نیست.

مدتی پیش منابع خبری سندی را فاش کردند که نشان داد ویروس ناقل ابولا در طبیعت وجود ندارد و در آزمایشگاه های بیولوژویکی وابسته به وزارت دفاع آمریکا ساخته شده است. بر اساس این سند، دولت ایالات متحده در دهه هفتاد میلادی ویروس ابولا را با هدف استفاده از آن به عنوان یک سلاح بیولوژیکی برای حفظ و حراست از منافع خودش و رژیم صهیونیستی تولید کرده است.



پس از شیوع یکباره ابولا در کشورهای غرب آفریقا، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در اقدامی عجیب 4000 سرباز آمریکایی که هیچ آموزش خاصی برای مهار این بیماری ندیده بودند را به کشورهای درگیر با ابولا فرستاد، و این سوال را ایجاد کرد که نیروهای نظامی چه نقشی را می توانند در رفع یک بیماری ویروسی داشته باشند؟



البته رسانه های آمریکایی با هیاهوی بسیار زیاد روزانه خبرهایی در مورد تحقیق برای ساخت دارو یا واکسن ابولا منتشر می کنند تا ایالات متحده را به عنوان ناجی مبتلایان به ابولا نشان بدهند و این در حالیست که برخی رسانه گفتند آمریکا از سه دهه پیش واکسن ابولا را تولید کرده تا با فروش آن در مواقع لزوم کسب درآمد کند.



و اما یک نکته نهفته دیگه در مورد ابولا هم این است که این بیماری از طریق مایعات بدن مبتلایان منتقل می شود و راه های انتقال آن بسیار شبیه بیماری ایدز است و ایدز هم بیماری مهلکیست که ویروس آن در قرن نوزدهم و بیستم میلادی در آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکایی با هدف استفاده به عنوان یک سلاح کشتار جمعی ساخته شده است.



اما ابولا این روزها سر از کشور سازنده اش یعنی ایالات متحده درآورده است و علیرغم تلاش های آمریکا برای پنهان کردن اخبار مرتبط با ابولا در این کشور تاکنون چهار مورد از ابتلا به ابولا در آمریکا گزارش شده و این بیماری حتی به شهر پرجمعیت نیویورک هم رسیده است.



نکته قابل توجه اینجاست که اکثر افراد مبتلا به ابولا در آمریکا از مرگ با این بیماری نجات پیدا کردند و پذیرفتن خطر فرستادن 4000 سرباز آمریکایی به کشورهای درگیر با ابولا هم نشان می دهد که ایالات متحده راهکارهایی برای درمان ابولا در اختیار دارد و به جای درمان مبتلایان به این بیماری به کشورهای گرفتار ابولا لشکر کشی کرده است تا منافع خود را در تاراج منابع این کشورها حفظ کند.

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...