نسخه چاپی

تسلیت وزیر بهداشت در پی فوت یك پرستار

وزیر بهداشت، فوت مژگان عزیزی پرستاری را كه بر اثر سانحه تصادف آمبولانس در جاده كهنوج - منوجان، هنگام ماموریت جان خود را از دست داد، تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از وزارت بهداشت، مژگان عزیزی پرستار 31 ساله، ساعت ٢١:٣٠ ششم آبان، به عنوان پرستار همراه بیمار از بیمارستان منوجان به مقصد بیمارستان ١٢ فروردین کهنوج اعزام و بعد از تحویل بیمار به بیمارستان مذکور در راه بازگشت (براى حضور در ادامه شیفت شب) در ورودى شهر منوجان در فاصله ٣ کیلومترى بیمارستان امام حسین(ع) منوجان دچار سانحه تصادف شد.

بر اثر این حادثه آمبولانس سانحه دیده آتش گرفت و با توجه به بسته بودن کمربند در آمبولانس حبس شد. مأموران آتش نشانى علیرغم تلاش بسیار موفق به خارج کردن وى نشدند و جسد این پرستار به طور کامل در آتش سوخت.

متن پیام تسلیت وزیر بهداشت به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

هرگاه خبر فقدان عزیزی را در تیم سلامت، که برای نجات جان دیگران تلاش می کند و در حین ماموریت جانش را از دست می دهد می شنوم، غمی جانکاه تمام وجودم را فرا می گیرد

شنیدن خبر فوت مرحومه مژگان عزیزی، پرستاری زحمتکش که بر اثرسانحه تصادف آمبولانس، جان به جان آفرین تسلیم کرد، من و همه همکارانم را متاثر ساخت.

درگذشت جانسوز این همکار گرانقدر را به خانواده آن مرحومه و جامعه خدوم پرستاری تسلیت عرض نموده ،از درگاه خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان صبر و برای عزیز سفرکرده علو درجات را مسئلت دارم.

حسن هاشمی
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...