نسخه چاپی

پایان قدرت‌نمایی اشرار جنوب غرب تهران

رییس كلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد از دستگیری سه اوباش جنوب غرب پایتخت كه اقدام به عربده كشی، قدرت‌نمایی و ضرب و جرح شهروندان كرده بودند، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین ذکایی‌خو در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت ۲۴ روز ۲۶ مهرماه امسال یک مورد حادثه درگیری و نزاع دسته‌جمعی به آدرس خیابان خلیج فارس، خیابان المهدی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران گشت انتظامی این یگان به محل اعلامی اعزام و مشاهده کردند که شماری از افراد شرور و اوباش منطقه با چوبدستی و چماق در حال عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد هستند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از رویت واحد گشت از محل متواری شدند افزود: اما پس از گذشت حدود نیم ساعت دوباره با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش ورود به عنف، تخریب و ضرب و جرح در محله خلیج به ماموران کلانتری اعلام شد.

رییس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد با بیان اینکه ماموران مجدد به محل اعزام شده و مشاهده کردند که درب و شیشه‌های پنجره خانه یکی از شهروندان تخریب شده است اظهار کرد: در جریان این حادثه شخصی با هویت آرمان نیز که از ناحیه سر و صورت مجروح شده بود به ماموران گفت که افرادی با هویت منوچهر، سامان و ناصر با چند فرد ناشناس دیگر به زور وارد خانه شده و او را مجروح کردند.

ذکایی‌خو با بیان اینکه این افراد پس از تخریب منزل متواری شده بودند افزود: تحقیقات ماموران برای دستگیری این افراد ادامه داشت تا اینکه در ساعت یک بامداد روز ۲۷ مهرماه مجددا خبر درگیری شدید، نزاع و عربده کشی در بیمارستان فیاض‌بخش از سوی عوامل حراست به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که سه متهم تحت تعقیب برای مداوا به بیمارستان آمدند و در آنجا شروع به عربده کشی، فحاشی و قدرت‌نمایی کردند.

رییس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد با بیان اینکه ماموران هر سه نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند خاطرنشان کرد: شاکیان نیز به کلانتری مراجعه و متهمان دستگیر شده را موردشناسایی قرار داده و اعلام کردند که این سه تن همان افرادی هستند که به زور وارد خانه‌شان شده و با تخریب و ضرب و جرح اقدام به سرقت کرده بودند.

وی با بیان اینکه در همان ساعات بامداد نیز گزارش دیگری درخصوص عربده کشی و قدرت نمایی مستانه این افراد به پلیس گزارش شده بود اظهار کرد: افراد دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح سه جنوب غرب پایتخت هستند که پس از دستگیری برایشان پرونده تشکیل داده شد و برای کشف دیگر جرائم و شناسایی همدستانشان در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۳/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...