نسخه چاپی

تندر 90 جدید به بازار می‌آید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعدیل شده خودروی تندر 90 تا پایان امسال وارد بازار خودرو می‌شود.

به گزارش فارس ، نعمت‌الله پوستین‌دوز عصر جمعه در جریان سفر به اردبیل و در بازدید از طرح خودروسازی این شهر اظهار داشت: با نظر مشتریان و دیدگاه آنها در خودروی فعلی تندر 90 تغییراتی اعمال شده و قرار است با عنوان SR وارد بازار خودرو شود.

این مسئول این خودرو را محصول مشترک سایپا و رنو اعلام کرد و افزود: این نخستین محصولی است که با برند سایپا و رنو وارد بازار خودروی ایران می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ویژگی‌های این خودرو را سرعت و شتاب بیشتر، ایمنی کامل‌تر، ایجاد کیسه هوا و همچنین تغییرات در قسمت سپر، صندوق عقب، شیشه چراغ‌های عقب تندر اعلام کرد.

پوستین‌دوز اضافه کرد: دو محصول جدید شرکت سایپا بنام "NEW CERATOO" و "SR" امسال وارد بازار شده و پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال خوب مشتریان روبه‌رو شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود طی ماه‌های آینده 10 هزار خودرو پیش فروش شود گفت: خودروهای پیش فروش شده تا پایان امسال تحویل مشتریان می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین خاطرنشان کرد: محصول اول شرکت سایپا بنامNEW CERATOO از برند کیا است که کار نصب و راه‌اندازی خطوط تولید آن در شرکت سایپا در حال انجام است و در نیمه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

پوستین‌دوز با بیان اینکه SR نخستین محصول مشترک رنو و سایپاست، اذعان داشت: قیمت این دو خودرو نیز طبق تفاهمنامه با سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ستاد تعیین قیمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد شد.

۱۳۹۱/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...