نسخه چاپی

22 مصدوم در واژگونی اتوبوس نطنز-اصفهان

بر اثر واژگونی یك دستگاه اتوبوس مسافربری در محور نطنز - اصفهان ۲۲ نفر مصدوم شدند كه توسط واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور نطنز - اصفهان ۲۲ نفر مصدوم شدند که توسط واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در تماسی با اتاق فرمان شهرستان نطنزاعلام شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری درمحورنطنز- اصفهان واژگون شده و حال جسمی سرنشینان اتوبوس وخیم گزارش شده که پس از دریافت این حادثه ۶ واحد امدادی اورژانس پیش‌‌بیمارستانی ۱۱۵ به‌همراه ۱۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز در محل حاضر شدند.

وی افزود: ۲۲ مصدوم حادثه را پس از ارائه خدمات نخستین به بیمارستان‌های خاتم‌النبیای نطنز، گلدیس شاهین‌شهر و امین اصفهان منتقل کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان بیان کرد: همچنین در تماسی با اتاق فرمان شهرستان فریدن اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محوراصفهان - داران واژگون شده وحال جسمی سرنشینان خودرو وخیم گزارش شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش، پس از دریافت این حادثه یک واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ به‌همراه ۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدن در محل حاضر شده و ۵ مصدوم حادثه را پس از ارائه خدمات نخستین به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل کردند.

۱۳۹۳/۸/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...