نسخه چاپی

درخشان:قبل از داربی در جام‌حذفی بازی نمی‌كنیم

حمید درخشان در رابطه با برگزاری داربی در تاریخ هفتم آذر ماه اظهار كرد: به ما رسما درباره برگزاری داربی در تاریخ هفتم آذر ماه چیزی را اعلام نكرده‌اند. ما منتظر هستیم تا سازمان لیگ به ما اعلام كند و بعد باشگاه رسما موضع‌گیری كند. من نظراتم را درباره این موضوع گفته‌ام و این باشگاه است كه پیگیر اعتراض ما خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی قبل از داربی هست، گفت: من دوست ندارم تیمم قبل از داربی، جام حذفی را برگزار کند و برای این موضوع هم دلایل خاص خودمان را داریم. ممکن است در بازی که با گل گهر انجام می‌دهیم بازیکنان مصدوم شوند و به تعداد مصدومان اضافه شود. بنابراین برای بازی با استقلال به مشکل خواهیم خورد و نمی‌توانیم تیم را جمع کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله مسئولان باشگاه جلسه‌ای را با سازمان لیگ برگزار می‌کنند و در این مورد تصمیم درستی خواهند گرفت. من دوست ندارم وقت و تمرکز خودم را روی این مساله بگذارم.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور پیام صادقیان در تمرینات پرسپولیس گفت: باشگاه ما کمیته‌ انضباطی دارد و این کمیته‌ است که به مسائل و مشکلات اخلاقی رسیدگی می‌کند. هر بازیکنی مشکلی داشته باشد کمیته‌ انضباطی درباره آن رای صادر خواهد کرد. ما منتظریم تا در مورد پیام صادقیان هم رای خود را صادر کند. ما با هیچ بازیکنی مماشات نخواهیم کرد و هیچ بازیکنی با ما فامیل نیست. مطمئنا هر کسی که به پرسپولیس احترام نگذارد از سوی کمیته‌ انضباطی باشگاه جریمه می‌شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره شانس کسب پیروزی در بازی داربی نیز گفت: به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی با استقلال پیروز میدان باشیم. از زمانی که من پرسپولیس را در اختیار گرفته‌ام این تیم نتایج بدی را کسب نکرده است. روز داربی هم با یک شیوه متفاوتی بازی خواهیم کرد تا پیروز میدان باشیم اما نمی‌توانم درباره پیروزی در داربی قولی بدهم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و با مدیریت آقای منتقمی و کمک‌های آقای سیاسی همه چیز خوب پیش می‌رود. بازیکنان و ما در آرامش کامل کارمان را می‌کنیم و فقط به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم. امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم و با کسب پیروزی هوادارانمان را خوشحال کنیم.

۱۳۹۳/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...