نسخه چاپی

بیانیه وزارت علوم به مناسبت روز دانش آموز

وزارت علوم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان، آمادگی عموم دانشگاهیان را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های كلان علم و فناوری كشور اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله سیزده آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت‌های بیگانه است. حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ در تقابل با رفتارهای استکباری آمریکایی­ها، نشانی از تداوم استقلال طلبی ملت انقلابی ایران و مرحله­ جدیدی از نقش­ آفرینی قشر دانشجو در ترسیم نقاط عطف تاریخی این مرز ­و ­بوم است.

دانشجویان و دانشگاهیان همواره در مبارزات و مجاهدات ملت بزرگ ایران برای نیل به اهداف و آرمان‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش شایسته و بی‌بدیل داشته‌اند و اینک نیز در آستانه عاشورای حسینی در سال اقتصاد و فرهنگ، از سویی، آماده ایفای نقش تاریخی خود برای تامین لوازم پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به مرجعیت علمی هستند و از سوی دیگر، در جبهه مقابله با استکبار، آزاد و سربلند، همچون سالار شهیدان حضرت حسین ­بن­ علی(ع)، در مقابل هیچ قدرتی، سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن گرامیداشت این روز و بزرگداشت یاد و خاطره امام مجاهدان حضرت روح­الله و با الهام از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، همگان را به وحدت و همدلی برای شتاب بخشیدن به فرآیند رشد و پیشرفت کشور دعوت کرده و آمادگی عموم دانشگاهیان را برای تحقق منویات معظم­ له براساس سیاست‌های کلان علم و فناوری کشور اعلام می‌دارد.

۱۳۹۳/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...