نسخه چاپی

گران‌ترین و ارزان‌ترین روزنامه‌های كشور

اكنون دیگر قیمت روزنامه‌ها شباهت زیادی با یكدیگر ندارد و در شرایطی كه روزنامه‌های متعددی قیمتی 200 تومانی دارند، ممكن است روزنامه‌ای با قیمت 800 یا هزار تومان نیز عرضه شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نگاهي به قيمت روزنامه‌هاي كثيرالانتشار كشور گوياي آن است كه روزنامه‌هاي "رسالت" و "قدس" با قيمت صد تومان و روزنامه "شرق" و "آرمان" با قيمت هزار تومان به ترتيب كمترين و بيش‌ترين قيمت روزنامه‌هاي سراسري را دارند.
مدتي است پاي روزنامه‌هاي 800 و هزار توماني هم به كيوسك‌هاي مطبوعاتي باز شده و قيمت روزنامه‌هاي سراسري كشور نسبت به گذشته‌اي نه چندان دور تغييرات متعددي داشته است.

اكنون ديگر قيمت روزنامه‌ها شباهت زيادي با يكديگر ندارد و در شرايطي كه روزنامه‌هاي متعددي قيمتي 200 توماني دارند، ممكن است روزنامه‌اي با قيمت 800 يا هزار تومان نيز عرضه شود كه البته اين مساله به كارشناسي‌هاي مختلف نياز دارد؛ اما اگر بخواهيم تنها قيمت روزنامه‌ها را بررسي كنيم مي‌توان گفت كه از ميان 27 روزنامه‌ سراسري كشور كه مورد بررسي قرار گرفته‌اند، 10 روزنامه‌ با قيمت 200 تومان، دو روزنامه‌ با قيمت صد تومان، دو روزنامه‌ با قيمت هزار تومان، چهار روزنامه‌ با قميت 300 تومان، يك روزنامه با قيمت 250 تومان، يك روزنامه‌ 400 تومان، پنج روزنامه‌ با قيمت 500 تومان، يك روزنامه‌ با قيمت 600 تومان و يك روزنامه هم با قيمت 800 تومان عرضه مي‌شود.

از ميان روزنامه‌‌هاي سراسري كشور روزنامه‌هاي همشهري، ايران، جام جم، جوان، كيهان، تفاهم، جمهوري اسلامي، اطلاعات همه با قيمت 200 تومان فروخته مي‌شود.

همچنين روزنامه‌هاي فرهيختگان، ملت نو، حمايت، تهران امروز نيز قيمتي 300 توماني دارند و روزنامه‌ي خراسان هم با قيمت 250 تومان به فروش مي‌رسد. از ميان روزنامه‌‌هاي ديگر فرهنگ آشتي، آفتاب يزد، ابتكار و همچنين روزنامه مردم سالاري با قيمت 600 تومان و اعتماد با قيمت 800 تومان عرضه مي‌شوند.

روزنامه‌هاي اقتصادي ابرار اقتصادي و جهان اقتصاد با قيمت 500 تومان به فروش مي‌رسند. روزنامه‌ي دنيا اقتصاد نيز 400 تومان قيمت دارد و روزنامه‌هاي جهان صنعت و عصر اقتصاد هم با قيمت 200 تومان عرضه مي‌شوند.

۱۳۹۱/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...