نسخه چاپی

وحشیگری آل‌خلیفه علیه عزاداران حسینی

مزدوران و نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله به مناطقی از بحرین، برای چندمین بار به تخریب نمادها، پرچمها و تابلوهای ویژه مراسم عاشورا پرداختند.

به گزارش نما به نقل از العالم، مزدوران و نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله به مناطقی از بحرین، برای چندمین بار به تخریب نمادها، پرچمها و تابلوهای ویژه مراسم عاشورا پرداختند.

برخی از مزدوران و نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله به روستای بوری، برای دومین بار نمادها و پرچم های نصب شده ویژه عاشورا را از بین بردند.

ساکنان این روستا با ابراز ناراحتی شدید از حملات مکرر رژیم به نمادهای عاشورایی، این اقدامات را تجاوزی آشکار و برنامه ریزی شده دانستند و تأکید کردند که این اقدامات بیانگر سیاست ستمگرانه و طایفه ای رژیم حاکم است.

آنها با تاکید بر اینکه این اقدامات با اصول آزادی های مذهبی، همه قوانین و اصول حقوق بشر و ارزشهای اسلامی و رسم و رسومات بین المللی تناقض دارد؛ از مقامات بحرین خواستند تا به شعائر و عقاید مردم این کشور احترام بگذارند.

اهالی این روستا نیز عکسهایی از نیروهای رژیم در حال ترک روستا پس از کندن پرچم های سیاه و تابلوهای عاشورایی از خیابان اصلی روستا را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

ساکنان منطقه المعامیر نیز روز شنبه 1 نوامبر 2014 پس از تجاوزات مکرر عناصر مزدور و نیروهای رژیم به نمادهای عاشورایی، و کندن پرچمها و تابلوهای حسینی، با آنان مقابله کردند.

نیروهای امنیتی آل خیلفه، در پی مقاومت ساکنان این منطقه برای جلوگیری از تخریب نمادهای عاشورایی، به آنان حمله کرده و برای متفرق کردن مردم به سوی آنان گاز اشک آور و گلوله ساچمه ای شلیک کردند. شماری از شهروندان در این حملات نیروهای آل خلیفه مجروح شدند.

۱۳۹۳/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...