نسخه چاپی

عرضه رایگان ۱۵ آوای انتظار «امر به معروف» و «نهی از منكر»

مجموعه رهپویان معروف با هدف گفتمان‌سازی امر به معروف و نهی از منكر در كشور ۱۵ آوای انتظار تولید كرده است كه به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته و در میان استان‌های مختلف كشور در حال گسترش است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مجموعه رهپویان معروف آواهای پیشواز با مفاهیم و موضوعاتی در خصوص فریضه «امر به معروف» و «نهی از منکر» را تولید کرده است. این مجموعه از میان مجموعه‌ها و تشکل‌هایی که برای امر به معروف فعالیت می‌کنند اولین مجموعه‌ای است که به تولید آواهایی در این خصوص اقدام کرده است.

آن دسته از مخاطبانی که مایلند آواهای انتظار در خصوص جهاد همگانی، باید و نبایدهای امر به معروف، شیرین‌ترین تعامل اجتماعی، حامی امر به معروف، جایگاه اصلی این فریضه در جامعه و ... در انتظار پاسخ تماس خود قرار دهند با تولید آواهایی از سوی مجموعه «رهپویان معروف» می‌توانند به صورت رایگان از این تولیدات استفاده کنند.

15 آوای انتظار با مفهوم امر به معروف و نهی از منکر به همت مجموعه «رهپویان معروف» ویژه مشترکین اپراتور همراه اول و ایرانسل تولید و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. این تولیدات میان استان‌های مختلف کشور در حال گسترش است.

به اعتقاد مجموعه «رهپویان معروف» تولید آواهای انتظار با موضوع امر به معروف با هدف گفتمان‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در کشور و بررسی اهمیت این فریضه در فضای جامعه عنوان صورت گرفته است و با آمارهای گردآوری شده، به طور میانگین از هر آوا هشت تا 9 هزار مرتبه تاکنون استفاده شده است.

این کار، اولین قدم خود را اواخر سال 91 گذاشت که با گذشت زمان به این تولیدات افزوده شده و با حجم بیشتری از مصرف مواجه می‌شود. مشترکین می‌توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای آن را فعال کنند. پیش از این مجموعه «رهپویان معروف» 19 آوا در بحث انتخابات تولید کرد و بیانات رهبری را درمورد انتخابات به عنوان آوای انتظار در اختیار مخاطبین قرار داد. این مجموعه به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 90 آغاز کرده است.

۱۳۹۳/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...