نسخه چاپی

ساخت سریال «حضرت زینب(س)» در انتظار تامین مالی

كارگردان سریال «حضرت زینب(س)» گفت: ساخت این سریال و آغاز مرحله تحقیق و پژوهش نیازمند تامین منابع مالی سازمان صداوسیما است كه در شرایط كنونی ممكن نیست.

به گزارش نما سیدضیاءالدین دری کارگردان سریال «حضرت زینب(س)» در گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین جزییات ساخت این سریال گفت: طرح ساخت این سریال به همراه ضرورتهای تولید این اثر به شبکه سه سیما ارائه شد که در انتظار پاسخ شبکه هستیم تا پس از تایید آن وارد مرحله تحقیق و پژوهش می‌شویم.

وی با بیان اینکه اساسا در کارهای مربوط به صدراسلام و واقعه کربلا که بازتاب وسیعی دارند باید دقت بیشتری شود، افزود: در صورت تایید ساخت این سریال تحقیقات آن چیزی حدود یکی دو سال زمان می‌برد. به این دلیل به دنبال ساخت این سریال هستم چون حداقل شرح آن اتفاقات می‌تواند برای مردم تفکربرانگیز باشد.

دری یادآور شد: در واقعه کربلا باید به نقش زنان بخصوص حضرت زینب (س) توجه شده و توجه به نگاه و رفتار این حضرت بزرگوار برای جامعه موثر و مفید است.

کارگردان «کلاه پهلوی» تصریح کرد: این پروژه بیشتر تصویری است و نقطه عطف آن سخنرانی حضرت زینب (س) در شام است و کمتر دیالوگ محور خواهد بود.

وی در پایان گفت: ساخت مجموعه حضرت زینب (س) یک کار طولانی مدت است و باید پس از تامین منابع مالی آن در سازمان صداوسیما تصمیمات جدیدی گرفته شود.

۱۳۹۳/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...