نسخه چاپی

نیروی هوایی آمریكا دو فرمانده هسته‌ای این كشور را اخراج كرد

نیروی هوایی آمریكا روز دوشنبه دو تن از فرماندهان موشك‌های هسته‌ای این كشور را اخراج وبرای یك نفر دیگر حكم انضباطی صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نیروی هوایی آمریکا روز دوشنبه دو تن دیگر از فرماندهان موشک‌های هسته‌ای این کشور را اخراج و برای یک نفر دیگر حکم انضباطی صادر کرد.

آسوشیتدپرس این خبر را گزارش داده و آن را شاهدی تازه از انحراف‌های مدیریتی در یگان موشک‌های هسته‌ای آمریکا دانسته که به تازگی موارد متعددی از ضعف‌های عملکردی در آن گزارش شده است.

بلندپایه‌ترین مقام عزل شده در روز دوشنبه سرهنگ «کارل جونز»، دومین مقام بلندپایه «بازوی موشکی نودم» در پادگان نیروی هوایی «وارن» واقع در ایالت «وایومینگ» بوده است.

سرهنگ جونز مسئولیت نگهداری 150 فروند از 450 موشک‌‌های قاره‌پیمای «مینیتمن 3» را به عهده داشته و به دلیل آنچه «سلب اعتماد از توانایی‌های رهبری» وی خوانده شده از سمتش عزل شده است. آقای جونز با تنزل مقام به عنوان دستیار ویژه این واحد فرماندهی منصوب شده است.

سرهنگ دوم جیمی کیث براون نیز به دلیل ضعف مدیریتی برای هدایت گردان تحت امرش از سمتش عزل شده است.

سال گذشته نیز یک ژنرال دو ستاره نیروی هوایی ارتش آمریکا به علت سوءرفتارهای فردی از مسئولیت خود به عنوان فرمانده موشک‌های هسته‌ای بین قاره‌ای بالستیک برکنار شده بود.

ژنرال مایکل کری مهر ماه سال گذشته از فرمانده یگان بیستم نیروی هوایی که مسئول حفظ و نگهداری 450 فروند موشک بالستیک بین قاره‌ای را بر عهده دارد، برکنار شد.

این موشک‌ها در سه نقطه در امریکا مستقر هستند.

۱۳۹۳/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...