نسخه چاپی

آخرین آمار داوطلبان مبارزه با داعش

نخست وزیر عراق با تاكید بر اینكه پیروزی در نهایت نصیب مردم این كشور خواهد شد عنوان داشت كه تعداد افراد داوطلب برای مبارزه با داعش به یك میلیون تن رسیده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، شبکه العراقیه نوشت: حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سخنان خود در میان عزاداران حسینی در شهر کربلا عنوان داشت: پیروزی عاقبت نصیب شما خواهد بود چرا که ننگ و شکست همراه کسانی است که با حسین (ع) مبارزه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: مردم عراق تصمیم گرفتند تا شهرهای کشورشان را آزاد کنند و این مسئله به دست آمریکا حل نخواهد شد. تعداد داوطلبان برای مبارزه با تشکیلات تروریستی داعش به یک میلیون تن رسیده است.

عبادی تاکید کرد: برخی تلاش می‌کنند تا وجهه اسلام را خدشه دار کنند اما ما به سمت پیروزی حرکت می‌کنیم. افراد ظالم نمی‌توانند ما را شکست دهند چرا که تپش قلب ما می‌گوید «یا حسین، یا عبدالله».

وی در ادامه در خصوص کشتار اعضای عشیره‌های سنی به دست داعش عنوان داشت: داعش ادعا می‌کند از اهل تسنن حمایت می‌کند اما بسیاری از آنها را کشته است . داعش دروغگو، منافق و دشمن اسلام است اما ما با حسین (ع) و اسلام و عراق علیه آنها مبارزه می‌کنیم.

عبادی عنوان داشت: تعداد کسانی که برای مبارزه با داعش داوطلب شده‌اند به یک میلیون تن رسیده است و سازماندهی کردن آنها سخت به نظر می‌رسد. دستاوردهای اخیر در عراق مدیون هماهنگی میان نیروهای امنیتی و افرادداوطلب در این کشور است.

۱۳۹۳/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...