نسخه چاپی

محمد طاهری: تا زنده ام برهنه عزاداری نمیكنم

حاج محمدرضا طاهری با اشاره به واقعه اسیدپاشی در اصفهان گفت: فردی كه مرتكب این عمل جنایتكارانه شده است یك حیوان است كه بویی از انسانیت نبرده است.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، ظهر عاشورا در هیئت مکتب الزهرا و حسینیه پیروان ولایت واقع در خیابان هفده شهریور تهران برگزار شد. در این مراسم حاج محمدرضا طاهری، ذاکر اهل بیت، با اشاره به واقعه اسیدپاشی در اصفهان، ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: فردی که مرتکب این عمل جنایتکارانه شده است یک حیوان است که بویی از انسانیت نبرده است. وی ادامه داد این عمل در تضاد کامل با تعالیم اسلامی، شیعی و دینی است و هر فردی در هرلباسی که این عمل را مرتکب شده است بی شک مزدور دشمن است و تلاش و تکاپوی دشمن برای برجسته کردن این موضوع را از دلایل این ادعا خواند.

وی افزود، دشمن تنها به دنبال بهانه و سو استفاده است و این سئوال را مطرح کرد که کسانی که این موضوع را در بوق کرنا کرده اند چرا یکبار به موضوع هزاران جوانی که با اسید شیمیایی دشمن طی هشت سال دفاع مقدس سوخته اند و سالهاست در بستر و تخت بیمارستان با عوارض شیمیایی دست و پنجه نرم میکنند نپرداخته اند و برای آنها دلسوزی نمیکنند؟

این مداح اهل بیت همچنین با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در مورد برهنه شدن در مجالس عزا گفت که رهبر انقلاب قلبا با این عمل موافق نیستند و یکی از علما در ملاقاتی که اخیرا با ایشان داشته اند نظر ایشان را مجددا در این خصوص جویا شده اند که ایشان فرمودند من نظرم را پیشتر اعلام کرده ام. وی افزود که این مسئله مشکل شرعی ندارد و کسانی که بخواند به صورت برهنه عزاداری کنند مشکلی نیست، لیکن این آزمون فرمانبرداری از ولایت است. وی با اعلام فرمانبرداری و سربازی در محضر ولایت اعلام کرد به منظور ارج نهادن به نظر رهبر انقلاب تا آخر عمر در هیچ مجلس عزایی برهنه نمیشود و به همگان نیز توصیه کرد که تاحد امکان از عزاداری به صورت برهنه در هیئات خودداری نمایند.

۱۳۹۳/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...