نسخه چاپی

واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان - تبریز 2 كشته برجای گذاشت

مسوول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی آذربایجان شرقی گفت: واژگونی اتوبوس در اتوبان تبریز- زنجان موجب كشته شدن دو نفر شد.

به گزارش نما، 'حبیب حسینقلی زاده' به ایرنا اعلام کرد: این سانحه در 186 کیلومتری اتوبان تبریز - زنجان رخ داد که در آن دو نفر کشته و 13 نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان توسط آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی شهرستانهای میانه، چاراویماق و هشترود به بیمارستان های هشترود و میانه انتقال داده شدند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد رسانی را مختل می کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس های امدادی باز کنند.

رییس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز علت این سانحه را تخطی راننده اتوبوس از سرعت مطمئنه عنوان کرد و گفت: سرعت غیر مجاز و لغزنده بودن جاده موجب واژگونی اتوبوس شده است.

سرهنگ 'حسن فرجی' اظهار کرد: رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده ها باید سرعت مطمئنه را رعایت و قبل از سفر از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین به تجهیز وسایط نقلیه به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لاستیک های یخ شکن تاکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش رانندگان به توصیه های پلیس راه شد.

۱۳۹۳/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...