نسخه چاپی

تهران و آذری‌ها در صدر ...

سازمان انتقال خون كشور با اشاره به اینكه مراكز اهدای خون سراسر كشور در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نزدیك به ۵۰ هزار نفر مراجعه كننده داشتند كه از این تعداد مراجعه، ۴۰ هزار و ۲۳۵ نفر موفق به ادای نذر خود شدند، اعلام كرد: حدود ۴ هزار نفر نیز با تعیین وقت، روزهای آینده را برای ادای نذر خود انتخاب كردند.

به گزارش نما افکارنیوز، مراکز اهدای خون سراسر کشور با اشاره به ۴۰ هزار نذر خون در تاسوعا و عاشورا اعلام کرد: تهران‌ها و آذری‌ها در صدر نذر دهندگان خون قرار گرفتند.

سازمان انتقال خون کشور با اشاره به اینکه مراکز اهدای خون سراسر کشور در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نزدیک به ۵۰ هزار نفر مراجعه کننده داشتند که از این تعداد مراجعه، ۴۰ هزار و ۲۳۵ نفر موفق به ادای نذر خود شدند، اعلام کرد: حدود ۴ هزار نفر نیز با تعیین وقت، روزهای آینده را برای ادای نذر خود انتخاب کردند.

از جمع ۴۰ هزار ۲۳۵ اهداکننده در این روزها تعداد ۹ هزار و ۱۳۹ نفر برای نخستین‌بار خون اهدا کردند و ۲۰ هزار و ۵۷۵ نفر آنها از اهداکنندگانی مستمری هستند که سالانه حداقل دو بار خون اهدا می‌کنند.

تهرانی‌ها با اهدای ۳ هزار و ۸۰۴ واحد، مردم آذربایجان شرقی با ۳ هزار و ۶۷۳ واحد و هموطنان آذربایجان غربی با ۲ هزار و ۸۲۷ واحد بیشترین اهدای خون در کشور را در تاسوعا و عاشورای امسال از آن خود کردند.

۱۳۹۳/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...