نسخه چاپی

فلسطین به شورای امنیت شكایت می‌كند

تشكیلات خودگردان فلسطین اعلام كرد كه تصمیم دارد برای طرح مساله تشدید حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی به شورای امنیت سازمان ملل متحد مراجعه كند.

به گزارش نما به نقل از العالم، نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد: رایزنی ها برای مراجعه به شورای امنیت به سرعت شروع شده زیرا رژیم صهیونیستی با همان اصرار سابق و با نقشه ای از پیش طراحی شده به هتک حرمت مسجدالاقصی ادامه می دهد و با زیر پا گذاشتن عرف های قانونی و بین المللی، شهرک نشینان را به حمله به این مکان مقدس تشویق می کند.

وی افزود: این اقدامات بیانگر آن است که با کسانی روبرو هستیم که می خواهند مسایل را با هدف تقسیم مسجدالاقصی پیچیده کنند و این موضوعی است که ما بارها تاکید کردیم خط قرمز است و وضعیت را به گونه ای تغییر می دهد که نه در سطح داخلی و نه در عرصه منطقه ای نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

ابوردینه تاکید کرد که هتک حرمت مسجدالاقصی امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان را به اتخاذ مواضع و تصمیمات خطرناک وادار خواهد کرد.

صبح امروز، چهارشنبه، پس از آن که گروه های یهودی تندرو از طرح های خود برای حمله به مسجدالاقصی خبر دادند، درگیری هایی در رواق های این مکان مقدس میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر قدس درگرفت.

۱۳۹۳/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...