نسخه چاپی

توصیه دبیركل موتلفه به خوئینی‌ها

عکس خبري -توصيه دبيرکل موتلفه به خوئيني‌ها

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ادعای جدید خوئینی‌ها مبنی بر چراغ سبز نشان دادن نظام برای ورود اصلاحات به عرصه سیاسی گفت:‌ نظام از چهره‌های سوخته كه هنوز موضع خود را نمیشناسند حمایت نخواهد كرد.

محمد نبي حبيبي دبير کل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي جديد خوئيني‌ها مبني بر چراغ سبز نشان دادن نظام براي ورود اصلاحات به عرصه سياسي، اظهار داشت: خوئيني‌ها و دوستان ايشان بهتر است به جاي اينكه دنبال عوامل بيرون از تشكل‌هاي وابسته به خود باشند درون تشكيلات حزبي و در ميان همفكران خود اين معضل را جستجو كنند و تقصير را گردن نظام نيندازند.

وي با بيان اينكه افراد وابسته به سران فتنه 88 بايد از فرافكني در نظام خودداري كند، تصريح كرد:‌ عدم موضع گيري صريح و قاطع برخي اصلاح طلبان عليه فتنه 88 آنها را در بلاتكليفي و سرگرداني و همچنين عناد با نظام قرار داده است.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در ادامه افزود:‌ تا زماني كه افرادي همچون خوئيني‌ها در رابطه با مسائل سياسي كشور دو پهلو و غيرصريح حرف مي‌زنند و موضع خود را به روشني مشخص نمي ‌كنند قاعدتا نبايد منتظر حمايت مردم و نظام بمانند چرا كه نظام از چهره‌هاي سوخته كه هنوز موضع خود را نمي‌شناسند حمايت نخواهد كرد.

حبيبي افزود: پيشنهاد من به آقاي خوئيني‌ها و دوستان ايشان اين است كه به جاي فرافكني و ايجاد تنش در بين مردم و نظام از اشتباهات استراتژيك خود توبه كنند تا نظام با آغوش باز از آرمان‌هاي آنان استقبال كنند.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: روش در پيش گرفته شده از سوي اصلاح طلبان به سود نظام، مردم و حتي جريان اصلاحات نيست چراكه زير پا گذاشتن رهنمودهاي مقام معظم رهبري و ارزش‌هاي انقلاب تنها تفرقه ايجاد خواهد كرد و اين امر به صلاح كشور نيست.

۱۳۹۱/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...