نسخه چاپی

عامل تمامی اسیدپاشی ها یك نفر است

حادثه اخیر اسیدپاشی در شهر اصفهان صرفا منطقه ای و استانی بوده است.

به گزارش نما، عضو هيئت اعزامي به اصفهان براي بررسي حادثه اسيدپاشي اصفهان، در تشريح گزارش هيئت اعزامي کميسيون امنيت ملي به اين شهر، گفت: بررسي هاي به عمل آمده نشان مي دهد که عامل حادثه اسيدپاشي تنها يک نفر بوده و فرد اسيدپاش در يک قدمي دستگيري است.



عوض حيدرپور در تشريح سفر هيئت کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به اصفهان براي بررسي حادثه اسيدپاشي، گفت: گزارش اين هيئت در نشست روز يکشنبه (18 آبان) اين کميسيون قرائت و محورهاي آن مورد بررسي و رسيدگي قرار مي گيرد. نماينده مردم شهرضا در مجلس شوراي اسلامي، در تشريح مفاد و محورهاي گزارش هيئت اعزامي به اصفهان براي بررسي حادثه اسيدپاشي، افزود: اين هيئت بعد از دستور ويژه رئيس مجلس به شهر اصفهان اعزام شد و اين تيم تحقيقاتي در دو نوبت در منطقه حضور يافته و گزارش کامل و جامعي را از دستگاه هاي مربوطه اخذ کرده است.



وي با بيان اينکه حادثه اخير اسيدپاشي در شهر اصفهان صرفا منطقه اي و استاني بوده است، افزود: بر اساس برداشت اوليه عامل بروز اين حادثه تنها يک نفر بوده و ادعاي سازمان يافته بودن اين حوادث اشتباه است. حيدرپور شهرضايي ادامه داد: طبق تحقيقات به عمل آمده دو فرضيه درباره عامل حادثه اسيدپاشي مطرح شده، نخست اين که اين فرد يک بيمار رواني بوده و ديگر اين که فرد اسيدپاش با هوشياري و علم به جرم اين اقدامات را انجام داده است.



اين نماينده مردم در مجلس نهم، از پيشرفت روند بررسي پرونده حادثه اسيدپاشي در اصفهان خبر داد و گفت: خوشبختانه سرنخ هاي بسيار خوبي از سوي دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي به دست آمده و برداشت ما از اين مدارک و شواهد اين است که فرد خاطي به زودي و به راحتي دستگير شود. وي با اشاره به وضعيت کنوني فضاي عمومي اصفهان، افزود: خوشبختانه فضاي عمومي شهر از 10 روز قبل بسيار مطلوب بوده و شرايط به حالت عادي خود بازگشته است.



عضو هيئت اعزامي به اصفهان براي بررسي حادثه اسيدپاشي، ادامه داد: بر اساس نظرهيئت اعزامي به اصفهان بايد يک سري اقدامات حفاظتي و انتظامي در اصفهان و ديگر نقاط کشور انجام شود که تحقق اين موضوع نيازمند اصلاح قانون مجرمان اسيدپاشي است.

۱۳۹۳/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...